Tämä ongelma on ollut minulla n. 1-3 kuukautta. Olen yrittänyt kirjoitella ties minne tästä, mutta kukaan ei ilmeisesti ymmärrä mitä minä selitän. Ongelma on seuraava: Kun rullailen sivuja alas, näyttöön tulee miniviivoja jotka kestää noin sekunnin ja sitten se katoaa. Onko näyttö rikki vai missä on ongelma? Jos ei tieto riitä, saa kysyä mielellään. Mutta ongelmana on nimenomaan sivujen _rullailu_ ylös- ja alaspäin kun tulee niitä viivoja.
Ensimmäiseksi yrittäisin päivittää näytönohjaimen ajurin jos se ei auta voisit kokeilla toisella näytöllä tekeekö samaa.
Kokeilepa laittaa portaaton vieritys pois selaimen asetuksista, itselläni ainakin tuo asetus aiheuttaa kuvan repeilyä (tulee "viivoja" ja teksti haamuilee) kun rullailen ylös alas kun portaaton vieritys on päällä.
Työkalut -> Asetukset -> Lisäasetukset-osio -> Yleiset-välilehti -> täppä pois kohdasta "Vieritä sivua portaattomasti"...
Kiitoksia! Toistaiseksi olen huomannut eron. Laittelen vielä viestiä jos ongelma palautuukin. Eli jos jollakin on sama ongelma, seuraa yllä olevia ohjeita. Toimii Firefoxilla.