1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näyttö/tietokone ei tunnista DVI:tä

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi jampaa6 21.03.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. jampaa6

jampaa6 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Näytönohjaimeni on Ati Radeon 9600 Pro ja näyttö Fujitsun Scaleoview W19-1.
    Analogisella (VGA) näyttö toimii normaalisti, mutta kun laittaa DVI- piuhan sisään ja valitsee inputiksi "digital", näyttö pimenee pariksi sekunniksi ja menee takaisin analog-tilaan. Myöskään jos pelkkä DVI on liitettynä ja käynnistän koneen, ei tapahdu mitään. En voi piuhan toimivuutta testata, sillä tämä on ainoa kone, josta DVI-liitäntä löytyy, mutta ainakin, kun DVI-piuhan nyppää irti näytöstä, näyttö välähtää sekunnin murto-osan mustana. Ati Catalyst -Control centeristä en löytänyt mitään DVI:seen viittaavia asetuksia. Käyttöjärjstelmä koneessa Windows XP Pro SP3.
    Onko muilla samanlaisia ongelmia ja mitenkähän tuon DVI:n saisi toimimaan? Itse en ole koskaan DVI:tä käyttänyt, joten on tiedä, onko näytössä ikinä toiminutkaan. Näytön olen saanut käytettynä.

EDIT: Taisin löytää vastauksen itse. Vaikka näytössä on DVI-liitäntä, se ei kuitenkaan tue DVI-tä ilman jotain päivitystä: http://forum.ts.fujitsu.com/forum/viewtopic.php?f=100&t=35887

Viimeksi muokattu: 21.03.2010
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu