1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytön ajuri ongelma.

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi emile_ 25.10.2009.

1. emile_

emile_ Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Olen tässä koko päivän koittanut etsiä näyttööni uudet ajurit. kun olen hukannut sen levyn joka tuli mukana. En vaan löydä ajureita. Näyttöni on Benq E2200HD. Ja Benqin kotisivuilta pystyn latamaan jonkun 111kb kokoisen .zip tiedoston ja siellä on jotain 2 .ICM tiedostoa, .inf tiedosto, jossa on jotain ihme tekstiä, sitten .cat tiedosto.

ICM tiedoston kun koitan avata niin ei tapahdu mitään. ja tuon .cat tiedoston kun avaan niin avautuu joku suojausluettelo? Ei mitään setup.exe tapasia tiedostoja.

Joten mistä semmoset ajurit sitten löytäis?

2.  
  3. Zardoner

Zardoner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi ihmeessä näyttöön tarvii ajurit? :eek:

4. HenkkaP

HenkkaP Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on sama pulma Sony Trinitron Multiscan 20" putken kanssa. Työpöydällä lojuu .icm-tiedosto. Windows ei tunne sitä, mutta linkkaa joitakin. Tulin tänne katsomaan parempaa tietoa tai kokemuksia.
    -> Eikös ne ole pienehköjä ohjelmia, joilla voi ajaa ja säätää kuvaa.
    Vaikka kyllä toi pyörii Windowsissakin, mutta ei taida olla parhaat resot ym.
    .icm:miä näyttää olevan Samsungillakin, kun googlasin icm:ää. (Sony -> Samsung, muistelen.)

5. Tepsu9

Tepsu9 Active member

Kiitokset:
    130
    Pisteet:
    93

Jaa tämä sivu