Olen tässä koko päivän koittanut etsiä näyttööni uudet ajurit. kun olen hukannut sen levyn joka tuli mukana. En vaan löydä ajureita. Näyttöni on Benq E2200HD. Ja Benqin kotisivuilta pystyn latamaan jonkun 111kb kokoisen .zip tiedoston ja siellä on jotain 2 .ICM tiedostoa, .inf tiedosto, jossa on jotain ihme tekstiä, sitten .cat tiedosto. ICM tiedoston kun koitan avata niin ei tapahdu mitään. ja tuon .cat tiedoston kun avaan niin avautuu joku suojausluettelo? Ei mitään setup.exe tapasia tiedostoja. Joten mistä semmoset ajurit sitten löytäis?
Mulla on sama pulma Sony Trinitron Multiscan 20" putken kanssa. Työpöydällä lojuu .icm-tiedosto. Windows ei tunne sitä, mutta linkkaa joitakin. Tulin tänne katsomaan parempaa tietoa tai kokemuksia. -> Eikös ne ole pienehköjä ohjelmia, joilla voi ajaa ja säätää kuvaa. Vaikka kyllä toi pyörii Windowsissakin, mutta ei taida olla parhaat resot ym. .icm:miä näyttää olevan Samsungillakin, kun googlasin icm:ää. (Sony -> Samsung, muistelen.)
Surffaa tuonne niin asian pitäisi selvitä mistä on kyse. http://forums.majorgeeks.com/showthread.php?t=163976