1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kumpi näyttö?

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi sattanen 02.05.2010.

1. sattanen

sattanen Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  2.  
  3. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Viimeksi muokattu: 03.05.2010
  4. McTre

McTre Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no BenQ fiksusti ilmoittaa vaste-ajan harmaasta harmaaseen. Joten mustaa se tuskin edes osaa näyttää.
    Acerissa on aavistuksen parempi kontrasti.
    Itse en kumpaakaan hankkisi 50€ lisää saisi varmaankin paremman mallin vaikka samalta valmistajalta. Vähän hirvittää nuo halvista halvimmat tarjousruudut.

5. Lerppu86

Lerppu86 Active member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    68
    Itseltä löytyy tuollainen BenQ tosin tarkka malli on G2320HD josta löytyy myös HDMI liitäntä mahdollisuus.

Itse olen ollut tyytyväinen näyttöön. vasteaika on 5ms ja harmaasta harmaaseen on se 2ms.

Varmasti pätevä myös tuo Acerin näyttö mutta itse taipuisin tuon BenQ:n suuntaan.

Olin hankkimassa kyseistä näyttöä 24" versiona mutta ne olivat päässeet loppumaan. Myyntiliikkeestä (lapstore) soitettiin ja tarjottiin G2320HD mallia hieman halvemmalla. Otin näytön, koska silloisella koneella oli hieman kiire. Mutta hyvin on palvellut ja tyytyväinen olen ollut.

Valovuotoa ei häiritsevissä määrin reunoilla ole mutta jonkun verran kuitenkin. Tämä ilmenee vain täysin mustassa ruudussa eikä siis haittaa millään muotoa normaalia käyttöä. Mutta kai se on ihan yleistä taustavalaistuissa näytöissä. LED näytöissä tätä ongelmaa ei varmaankaan ole koska pikselit ovat "itsevalaisevia?"

6. jarsaman

jarsaman Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Minulla on itsellä Benq E2400HD. On ollut jo yli 1.5 vuotta ja olen ollut tyytyvainen. Kaverini osti samoihin aikoihin E2200HD näytön ja on myös hyvin toiminut. Kummassakaan näytössä ei näy Benqiä välillä vaivaavaa valovuotoa.

Tietysti näitä Benqin näyttöjä myydään todella paljon ja joitakin huonojakin yksilöitä mahtuu joukkoon.

Jaa tämä sivu