1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iso näyttö pelaamiseen/videoille

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Daword 28.05.2013.

1. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    Pitäisi etsiä seuraajaa tälle 3v vanhalle 42" lg näytölle.
    Hinta haarukka olisi melko tiukka eli 500-1000e ja näytön koko 46"-60"

Onko tuolla 3d mitään virkaa? Kannattaako satsata?
    Ja onko fullhd plasma parempi peleissä kuin led lcd näytöt?

Mikä olis liikkeen sulavuudelta ja laadulta paras vaihtoehto pelejä aatellen?

2.  
  3. MixXeriI

MixXeriI Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
  4. Daword

Daword Regular member

Kiitokset:
    23
    Pisteet:
    48
    Onko kokemuksia tai tietoa tälläisestä?
    Kuva ainakin pitäis plasmassa olla sulava mitä nyt jostain olen lukenut, onkohan näin?

http://www.netanttila.com/webapp/wc...=10001&compartmentId=10012&categoryId=3225910

Plasman kiinnipalamisen vuoksi taidan skipata sen.
    Mitenkäs muuten näissä passiivisissa 3D näytöissä pystyy katsoon kuvaa kun on itse onnellinen silmälasien omistaja? Vai on tämä 3d nyt tarkoitettu vain heille kellä on haukan näkö?

E: Vastaus omaan kysymykseen, eli passiivi lasit sopii hyvin myös silmälasien päälle klska on kevyet ja erikseen saa juuri silmälaseille paremmin sopivia malleja.

Tilaukseen meni lopulta tämä
    Lg 47" lm640t 3D ominaisuus saa olla koska sisältöäkin tuntuu jo löytyvän ja nvidialla ihan hyvä tämä 3d tuki mitä tutuilla olen kokeillut.

Toinen vaihtoehto olisi ollut Lg 55" lm615s mutta ominaisuudet olivat hiukan heikommat ja ilmeisesti hiukan vanhempaa sarjaa (ei true motionia)

Viimeksi muokattu: 29.05.2013

Jaa tämä sivu