1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

BenQ näyttö taisi hajota.

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Jonuski 11.03.2010.

1. Jonuski

Jonuski Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on jo useamman vuoden vanha 17 tuumainen tft-näyttö BenQ FP71G X. Moitteetta palvelllut nämä vuodet mutta nyt taisi tulla tiensä päähän. Kun näytön painaa päälle käynnistysnappulaan syttyy valo ja BenQ violetti aloitusnäyttö tulee ruutuun. Tätä kestääkin noin puoli sekuntia jolloin näyttö sammuu. Jos käynnistysnappulaa pitää pohjassa, ongelma ei poistu ja näyttö räpsyttelee aloitusruutua.

Onko näyttö valmista kierrätystavaraa vai jotenkin korjattavissa?

Samaan syssyyn kysyisinkin sitten että millainen näyttö kannattaisi ostaa tilalle? Näytöllä tulisin pelaamaan jonkin verran, mutta elokuvat katson muualta. Hintahaarukkaa en osaa sanoa muutakuin että kohtuuhintainen perusnäyttö olisi passeli.

2.  
  3. Latvala

Latvala Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuossa voisi olla uutta vaihtoehtoa, vikaa en itse ainakaan tiedä
    http://www.jimmspc-store.fi/tuote/ET.CV3RE.D14?t=false

Minä ainakin suosin 4:3 resoluutioista näyttöä pelikäyttöön, laajakuvasta en oikein itse pidä. Ja kuten huomasin niin sinunkin näyttösi on ollut 4:3 joten ei tarvitsisi totutella laajakuvaan koneella ollessa. :)

4. Jonuski

Jonuski Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vastauksesta! Näyttö vaikuttaa ihan mukavalta, mutta vasteaika saisi olla vähän pienempi. Toki mitä pienempi vasteaika sitä suurempi hinta, huomattavasti. Samoin HD näyttöjen kanssa. Sellaista tuskin löytyy alle 150 euron. Mutta etsintä jatkuu! :)

5. Jonuski

Jonuski Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  6. Sakanari

Sakanari Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Tota tähän kerron sen verran oman mielipiteeni, että ite pelasin kanssa ennen tolla 4:3 näytöllä, mutta viime viikolla ostin 23,6'' 16:9 laajakuva näytön. Pelikäyttöön tuli. Merrki BenQ G2412HD oli alennuksessa ja makso 189€. Pointti tässä on se, että tähän tottu kyllä nopeesti. Tunnin pelaamisen jälkeen siihen oli jo oikeestaan tottunut. Että kannattaa alkaa kattelemaan niitä laajakuvanäyttöjäkin :)

7. Jonuski

Jonuski Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo kyllähän se jo tarjonnankin puolesta näyttää siltä että kehitys on 16:9 että tuskinpa enää 4:3:sta ostan. Mutta mitäs Sakanari olet näytöstä pitänyt?

Jaa tämä sivu