1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Benq näytön kuva venyy

Viestiketju Tietokoneen näytöt -osiossa. Ketjun avasi Ildtris 21.07.2011.

1. Ildtris

Ildtris Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ONGELMA RATKAISTU!

Eli ostin jokin aika sitten uuden kootun konesetin täältä saatujen vinkkien perusteella, ja huomasin nyt sen käyttöön ottaessa että näyttö venyy sivusuunnassa häiritsevän paljon, eikä mikään järkevän kokoinen reso poista ongelmaa. Olen myös päivittänyt näytön ajurit.

Näyttö on siis tällainen : BENQ 21.5" G2220HD 5MS FULL HD/DVI
    Suurin resoluutio, jonka saan asetuksista laitettua on 1400x1050.

Käytössä on windows 7 64-bittinen ja powercolor R AX5770
    GDDR5 arctic cooling- näyttis.

Voisitteko siis kertoa minulle tyhmälle, olisiko minulla minkäänlaista mahista saada vaikka mustat palkit reunoille, jotta näytön kuva ei venyisi? Kun kone on tarkoitettu digitaaliseen piirtämiseen ja pelaamiseen, joissa vääristynyt näyttö ei ole hyvä asia.

Kiitos vastauksista etukäteen.

Viimeksi muokattu: 21.07.2011
  2.  
  3. sidrend

sidrend Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Mitkä ajurit olet päivittänyt..? Ei näyttö tarvitse ajureita. Näytönohjain tarvitsee, onko sille kunnolliset ajurit asennettuna? tuo 1400x1050 ei kyllä ole näyttösi natiivi resoluutio, sen pitäisi olla 1920x1080. Ajuriongelma.

4. Ildtris

Ildtris Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hups, sori, oliko se sit näyttis jonka päivitin? No kuitenkin, löysin näytöstä menun josta sain määriteltyä kuvan olemaan vääristymättä. Valitan turhasta postauksesta, olen täysi noob mitä tulee tietokoneisiin. Mutta kiitti kuitenkin vastauksestasi.

Jaa tämä sivu