Hakusessa olisi 24" näyttö jolla olisi hyvä pelailla ja katsella elokuvia. Hitahaarukka olisi n.150-200€ saa hieman ylittyä jos välttämätöntä. Mielellään sellainen missä ei tule kaijuttimia mukana, koska niistä tulee vain turhaan hintaa lisää. Kiitos vastauksista jo etukäteen
Itse koitin kanssa 200 eurolla etsiä 24" mutta tuolla summalla vaikea löytää hyvää uutena. Tälläinen IPS paneelilla tuli kuitenkin löydettyä ja erittäin tyytyväinen olen. Hieman menee budjetin yli mutta usko pois, vaikea löytää noin halvalla. Pelaamiseen jos TN paneeli niin 120Hz mutta näidenkin hinnat ovat aika korkealla. Esim. tälläinen, mutta maksaakin jo 300 euroa. Tuossa toisessa ketjussa taas ehdotettiin tätä joka taas 24" ja halpa. Googlettamalla löysin paljon valituksia ghostaamisesta, mutta toisessa ketjussa taas käyttäjä sanoi että ghostaaminen ei kuitenkaan häiritsevää. Itse suosittelisin kuitenki 120Hz TN tai IPS.
Ultrasharppia vaan tai sitten vaikka halvemmalla tämä: http://www.systemastore.fi/product_...29819&osCsid=3e29b388d676e4ab079ec839d324026d