1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Wiin modaus ohjeet ja pari kysymystä

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi miggorrr 09.12.2009.

  1. ariru

    ariru Member

    Liittynyt:
    26.03.2007
    Viestejä:
    42
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
     
  2.  
  3. Halloo84

    Halloo84 Member

    Liittynyt:
    02.10.2011
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Ostin juuri wiin jonka pitäisi olla modattu. Oon vähän käsi näissä jutuissa ni jos vähän saisin neuvoa. Tässä on se homebrew channel. Kun sen avaa ei tapahdu mitään (tulee kupla kuvaruutu.) Miten tässä pystyisi pelaamaan varmuuskopioituja pelejä? Koitin polttaa dvd:lle, mutta ei se ainakaan sitä tunnistanut.
     
  4. lulu7777

    lulu7777 Member

    Liittynyt:
    24.10.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  5. TheDumbo

    TheDumbo Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aloin harkitsemaan heti uuden, Joulupukin tuoman Wiin (4.3e) softamodausta - lähes kaikki on periaatteessa selvää, mutta ennen kuin aloitan räpeltämisen, voisi muutaman osin OFF TOPIC-jutun ihan varmistaa.

    1. Ajattelin käyttää tätä ohjetta: http://krypt0n.atwebpages.com/index.php?sivu=wii_43 Lisäyksinä tuohon olen lukenut, että Indiana Jonesia pitäisi pelata jonkin verran ja että uudempia versioita kannattaisi latailla. Jos miettiin kokonaisuutta, niin olisiko kuitenkin parempi mennä noilla vanhoilla versioilla, ettei mitään "ristiriitoja" tulisi? Entä onko muuta mitä tulisi huomioida?

    2. Tällä hetkellä Wii ei ole netissä. Voisin tietenkin hankkia lan-adapterin ja ottaa netin käyttöön, jos tarvetta. Mutta kuis on? Netti ei ilmeisesti ole pakkollinen softamodauksessa, mutta onko siitä jotakin erityistä hyötyä?

    Vai pitäisikö sittenkin kokeilla LetterBombia, jolloin ilmeisesti Wiin kytkeminen nettiin olisi pakollista?

    3. Ehkä vähän pöllö kysymys: tarvitsenko erillisen SD-korttilukijan vai voiko esim. Canonin kameraa käyttää korttilukijana?

    4. Jostakin luin, että modauksen jälkeen alkuperäisten levyjen pelaamisessa saattaisi olla ongelmia. Sports Resort esim. alkaa muokkaamaan asetuksia... Pitääkö tämä paikkansa?

    WBFS-managerin ja WBFS-formaatin käyttö kiintolevyssä on hieman harmaata aluetta, mutta nämä lienee selviävät käytännön kautta. PC ei siis tunnista WBFS-formaattia, mutta PCssä käytettävä WBFS-manager tunnistaa? Näinkös se menee?

    Toivottavasti joku kommentoi jotain näihin - aika moni kysymys tässä ketjussa on jäänyt ilman vastausta.
     
    Viimeksi muokattu: 09.01.2012
  6. mclare

    mclare Member

    Liittynyt:
    23.12.2010
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Muutamaan kohtaan osaan jotain vastata.

    1. Mä olen tuolla ohjeella yhden modannut ja hyvin kävi. sä et tarvitse sitä Indyä kuin yhden tallennuksen verran. Pelaat vain sen verran, että käyt tallentamassa sen ja sit pelaat toisen kerran sen verran, että käyt lataamassa. Siinä sen Indyn tarvis.

    2. Varmuutta siitä, että onko pakko olla netissä, niin minulla ei ole, mut minulla se on ollut siellä modauksen ajan. Muistaakeni lataili sieltä jotain. Wiissä on sisään rakennettu wlan. Käytä sitä.

    3. Etupaneelissa luukun alla on SD-muistikorttipaikka.

    4. En ole huomannut mitään moista.

    Minulla PC ei tunnista WBFS formaattia, mut sit sillä WBFS-manager ohjelmalla pääset siihen asemaan käsiksi ja kykenet järjestelemään varmuuskopioitasi kovalevyltä.

    Jospa näillä hiukan varmuutta etiäpäin. =)
     
  7. TheDumbo

    TheDumbo Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitti kannustuksesta. Aloitin homman ohjeiden mukaan, mutta heti tuli ongelma. Ohjeessa sanotaan: "Kävele tämän käytävän oloisen oikealle kaartavan tien päähän D-padin avulla ja mene avoimesta ovesta sisään. Kävele mustaan asuun pukeutuneen Lego-hahmon luokse." Minulla on ihan erinäköinen mies tuolla, eikä homma etene niin kuin pitäis.

    Tarvitseeko todallikin pistää Wii nettiin vai pitääkö minun pelata peliä johonkin asti? EDIT (klo 0:53).: Saattaa olla, että tuo Wiille tallennettu aiempi tallennus pitää käydä deletoimassa? Sellaista vinkkiä löytyi tuolta: http://forums.afterdawn.com/t.cfm/f-154/4_3_virgin_softmod_guide-857099/ Pitää kokeilla huomenna...
    edit 2.: vika oli juuri tuo. Nyt pelittää kaikki. hiano juttu!
     
    Viimeksi muokattu: 10.01.2012
  8. jaska46

    jaska46 Regular member

    Liittynyt:
    19.02.2006
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    onks muuta ohjelmaa kuin neogamma jolla voi pelata varmuuskopio pelejä?
     
  9. TheDumbo

    TheDumbo Regular member

    Liittynyt:
    03.12.2007
    Viestejä:
    101
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    USB Loaderia käytän itse: http://usbloadergx.koureio.net/
     
  10. jaska46

    jaska46 Regular member

    Liittynyt:
    19.02.2006
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    pystyyks tolla pelamaan dvd olevia pelejä kun haluisin sellasen ohjelman missä toimis dvd poltetut pelit
     
  11. jaska46

    jaska46 Regular member

    Liittynyt:
    19.02.2006
    Viestejä:
    838
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    mistä mä saisin backup loaderin joka käy tähän System Menu 4.1e?
     

Jaa tämä sivu