Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
utorrent latausnopeus paremmaksi.
13.11.2011 @ 14:32
ronsu11
Lähetä yksityisviesti
Junior Member
Eli mul on koneella 100 megan netti (speedtesti antoi 95) ja utorrentilla ku imuttelen en oo päässy 3mb/s paremmaksi. Lähettäjistä ei ole ollut ongelmaa, aina ollut runsaasti. Asetusvelhoakin kokeillut, ei auttanut. yhteyksien enimmäismäärän olen nostanut 256 ja per torrent: 256 myös, sekään ei ole auttanaut. latausnopeus on rajaton joten missä siis tökkää, osaako joku auttaa? :)
AfterDawn
Ilmoitus
13.11.2011 @ 14:48
13.11.2011 @ 15:01
ronsu11
Junior Member
oon selaillu noit keskustelui jo ihan tarpeeks, tuloksetta... Helpompaa jos joku henkilökohtasesti pystyis/vaivautuis neuvomaan? :)
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 13.11.2011 @ 15:04
13.11.2011 @ 15:13
No ei täällä kumminkaan kukaan sano mitään sellaista mitä ei lue noissa keskusteluissa tai utorrentin virallisilla sivuilla,foorumi ja faq osiossa.
Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
18.11.2011 @ 11:56
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo:Kyllähän näissä nopeuksissa saa neuvoa. Vai saako?
No ei täällä kumminkaan kukaan sano mitään sellaista mitä ei lue noissa keskusteluissa tai utorrentin virallisilla sivuilla,foorumi ja faq osiossa.
E.typoja
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 18.11.2011 @ 11:57
Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit
18.11.2011 @ 11:59
Saa,ei sitä ole kielletty,tuntuu vaan typerältä kun on lukemattomat kirjoittelut samasta aiheesta.
Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
18.11.2011 @ 15:40
Genetti
Member
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ronsu11:uTorrentin asetusvelhossa laitat liittymäsi lähetysnopeuden (ei latausnopeutta). Jos on 100/10 liittymä niin asetukseen 10 Mbit/s ja klikataan "Tallenna & sulje", jolloin asetukset tulee oikeiksi. uTorrentin asetusvelhossa suoritetaan myös alempi testi, jolloin nähdään onko uTorrentin portti avoinna.
oon selaillu noit keskustelui jo ihan tarpeeks, tuloksetta... Helpompaa jos joku henkilökohtasesti pystyis/vaivautuis neuvomaan? :)
Jos lataajia on selvästi enemmän kuin jakajia, niin silloin latausnopeus ei välttämättä ole hyvä 100/10 liittymässä koska lähetysnopeus on 10x pienempi kuin latausnopeus.
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.