miten sais maxivisionin näkyy buffalon wbmr-hp-gn modeemissa kuva hukas vaikka mitä tekee liittymä on baana (ppo)modeemi ei yhdistä nettiin kuin bridge mod only vaikka pitäs ilmeisesti mennä rfc 2516 pppoe:lä t:kiitoksia etukäteen vastanneille
Olen Tshlaberin kanssa kovasti samaa mieltä. Samalla tässä haukun otsikot Tyyliin: "Hei mulla olisi tässä semmonen niinku..." "Joo semmosta tässä kavereiden kanssa pohdin, en tosin kaikkien, että onko kelläänn kokemuksia..." Onko se niin perkeleen vaikeata laittaa otsikkoon ensimmäiseksi laite tai asia. Turhat luritukset pois. Siis EI NÄIN: Sattuuko kellään olemaan kokemuksia niinku tai tietoa laitteesta Xyz123 ? Vaan: Kokemuksia Xyz123..... Tai: Xyz123 ongelma... Näkisi heti otsikosta, kannattaako minun lukea kysymys tai artikkeli.
Olen Tshlaberin kanssa kovasti samaa mieltä. Samalla tässä haukun otsikot tyyliin: "Hei mulla olisi tässä semmonen niinku..." "Joo semmosta tässä kavereiden kanssa pohdin, en tosin kaikkien, että onko kelläänn kokemuksia..." Onko se niin perkeleen vaikeata laittaa otsikkoon ensimmäiseksi laite tai asia. Turhat luritukset pois. Siis EI NÄIN: Sattuuko kellään olemaan kokemuksia niinku tai tietoa laitteesta Xyz123 ? Vaan: Kokemuksia Xyz123..... Tai: Xyz123 ongelma... Näkisi heti otsikosta, kannattaako minun lukea kysymys tai artikkeli.
eipä oo ennen tarvinnut onneks kysel apuja mut sen verran on tuo buffalo kumma kapitus et ol pakko kysel kun ei tottele mitään mitä yrittää et sorry otsikosta