1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Network security key

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi wyshh 25.02.2014.

  1. wyshh

    wyshh Member

    Liittynyt:
    04.04.2011
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Eli minulla on Dnan mokkula käytössä ja pöytäkoneessa Asuksen pce-n53 langaton verkkokortti, kun koitan yhdistää konetta mokkulaan kysyy se jotakin verkkoavainta tai vastaavaa... Olen käynyt mokkulan asetuksissa dna.mokkula osoitteessa etsimässä verkkoavainta, mutta en löydä sitä sieltä...Mikä avuksi?
     
  2.  
  3. HiTex1983

    HiTex1983 Regular member

    Liittynyt:
    26.04.2006
    Viestejä:
    212
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    28
    Helpottais ku tietäs mikä mokkula sulla on, mut yleensä se on siellä mokkulan takana, tai mokkulan näytössä kirjoitettuna mikä se oletus avain on.
     
  4. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Tarkoitat "mokkulalla" tässä tapauksessa ilmeisesti langatonta reititintä, jonka wlan-verkkoon haluat yhdistää. Tämän enempää en osaa arvata, kun et kertonut laitteen mallia. Verkon nimen taidat tietää, kun osaat yrittää yhdistämistä. Samasa paikassa, mistä näkyy verkon nimi, löytyy yleensä tuo salausavainkin. Se voi olla reitittimessä olevassa tarrassa tai se voi näkyä reitittimen näytössä, jos kyseessä on näytöllinen "mokkula".

    edit. Minä tarvitsisin aivan ilmeisesti jotakin "Miten opin kirjoittamaan nopeammin" -kurssia.
     
    Viimeksi muokattu: 25.02.2014
  5. Datanen

    Datanen Guest

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    5,322
    Kiitokset:
    68
    Pisteet:
    108
    Kyseessä lienee DNA wlan mokkula? Niitä on tosian muutama eri malli.
     
  6. wyshh

    wyshh Member

    Liittynyt:
    04.04.2011
    Viestejä:
    74
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kömmähdys sattui :), kirjoitin verkkoavaimen väärin ja aloin ihmettelemäänkin että mikäs homman nimi on.. Verkkoavain on kuin onkin = salasana. Kiitti kuitenkin!
     

Jaa tämä sivu