Nettisivut ei välillä lataudu

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi Jussi91 12.01.2010.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Jussi91

Jussi91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi,

Heti alkuun tiedoksi: käyttöjärjestelmä: Windows 7 64-bit

Mulla on sellainen ongelma että satunnaisin väliajoin (ehkä kerran tunnissa) en pääse millekään internet-sivulle firefoxilla (32 bit tila) tai Internet Explorerilla (32 enkä 64-bit). Muita selaimia en ole kokeillut.
    - Tämä "katkoksen" aikana live messenger pysyy sisäänkirjautuneena eli kait toimii (messengerin sulkeminen ei auta ongelmaan)..

Mutta myös:
    - Jos esim. youtube video on latautumassa, en pääse millään selaimella millekään muulle sivulle (kisuallista jos esim en haluakaan katsoa videota, en pääse pois ennen kuin video on 100% latautunut)
    - tai jos lataan tiedostoa selaimella (mutta jos minulla on auki sivu, jossa on suoria latauslinkkejä pystyn aloittamaan useita latauksia klikkaamalla niitä)
    - tai jos jokin torrent-ohjelma lataa tiedostoa
    - Aina ku lataus on valmistunut kaikki sivut joita olen yrittänyt avata esim välilehdissä, latautuvat heti jos timeout ei ole vielä tullut

- Olen asentanut ajurit jotka on tarkoitettu windows 7 64-bittiselle, enkä muutenkaan usko että ajureissa olisi vikaa, koska vika esiintyy langallisena sekä ilman
    - Vikaa ei ole muissa samaa purkkia käyttävissä koneissa (Vista ja XP)
    - En huomannut tätä vikaa kun minulla oli Win7 32-bit

LAN adaperi: Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet
    WLAN: Interl(R) WiFi Link 5100 AGN

Ehdotuksia? :S

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu