1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kotiverkko ei poistu/Jakaminen itsestään päälle

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi jantteri1 29.11.2012.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. jantteri1

    jantteri1 Member

    Liittynyt:
    29.11.2012
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ELikkäs tässä nyt huomasin vähän aikaa sit kun netti yllättävän paljon laginnu ja ping noussu peleissä. Rupesin sit kahtelemaan noita netin asetuksia niin tää mun kone on ollut liitettynä kotiryhmään ja kaikki jakaminen muuttunut sallituksi..nyt jokaisen käynnistyksen yhteydessä ne muuttuu aina takasin sallituksi ja en saa poistettua itseäni kokonaan kotiryhmästä koska 'windows ei salli toimenpidettä'..

    Lataileeko joku dataa mun koneelta kun oli sit siin kotiryhmäs sillee et mun koko käyttötili ois 'jaettu' sellane kansio ja kun klikkailin siinä niin aivan kun joku etälaite ois ollu siinä yhdistettynä kans.

    Mitenkä teen varmaksi ettei kukaan ole yhteydessä minun koneeseeni millään tapaa, uskallanko pitää konetta auki netin kanssa? Kyseessähän on vanha kone jota ei ole formatoitu pariin vuoteen ainakaan, mutta kyllä mulla on tuolla avastit ja palomuurit ollu piällä. Pidän konettani auki kuukausiakin putkeen joten voiko olla että joku on vaihdellut Palveluista sillai et pystyy vaihtamaan jakamisen sallituksi jne?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu