1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

DSL Mode: Error, Zyxel 660HW-D1

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi zd_ 19.03.2010.

  1. zd_

    zd_ Member

    Liittynyt:
    31.10.2004
    Viestejä:
    21
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli kyseinen purkki pätkii jatkuvasti ja muutenkin kiukuttelee, ja huomasin että tosiaan tohon status ikkunaan on WAN infomationin alle tullut tuollainen teksti errä DLS Mode : Error.

    Osaisiko kukaan neuvoa että miten sen saisi vaihdettua takaisin ADSL2+ tilaan?

    Liittymänä Soneran 24/1.
     
  2.  
  3. pekzi

    pekzi Member

    Liittynyt:
    23.01.2006
    Viestejä:
    28
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
  4. Paavali

    Paavali Regular member

    Liittynyt:
    28.04.2003
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heippä hei...itselläni sama ongelma.
    Päivitin ajurit eikä auttanut. Liittymäni on 24MB, ja speedtestin tulos on 20MB kaapelilla.
    Se on jo ihan hyvä. Mutta ongelma on wlanin kanssa, yhteys 1-8MB. Aivan liian hidas. Missä olisi ongelma?
     
  5. Jonum

    Jonum Member

    Liittynyt:
    12.06.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sama ongelma kun ylläolevalla. Firmware on uusimmassa päivityksessä. Mutta Dsl mode näyttää error tilaa silti.

    Ainoa pieni poikkeus omaan ongelmaani, että selaimet katkaisevat yhteyden välillä vaikka DSL valo palaa koko ajan? Kenelläkään tälläisestä tietoa. Olen testanut 3 eri selainta (opera,mozzilla,chrome) ja kaikki tekevät tätä samaa ongelmaa. Voiko tämä johtua esim: Palomuurista?

    Toinen ongelma on että omistan Sonera 24/1 ADSL yhteyden. josta saan vain 5/0.5 testien mukaan. Purkkina on Zyxel P-600HW-D! (F). Itse olen koittanut nyt viimisen 2kk saada yhteyden toimimaan max nopeudella ja jopa soittanut soneran asiakaspalveluun kysyäkseni onko heidän päässään ongelma.

    Viime kerralla siitä tehtiin vikailmoitus 2pv. päästä tuli soitto jossa tämä työntekijä ilmoitti että yhteydessä meidän tai heidän päässään ei ole vika. Jopa neuvoi minua miten tehdä asetukset (kun en ollut aivan varma). Mutta vieläkään en saa täyttä nopeutta missään tilanteessa.
    Huomauttaen että normaalisti minun alueella saisi 20megaa mutta minä vain 5.

    Kertokaa jos teillä on ideoita.
     

Jaa tämä sivu