1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Diablo 3 yhteysongelma

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi jkksaikkonen 28.05.2012.

  1. jkksaikkonen

    jkksaikkonen Member

    Liittynyt:
    30.09.2010
    Viestejä:
    83
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jooh tuli diablo 3 ostettua heti julkaisuyönä ja siitä lähtien joka kolmas minuutti peli heittää ulos ja tulee viesti " you have been removed from the game ". Onlinessa ollessani noin minuutin ajan pystyn puhua general chatissa yms ja sen jälkeen kun spammaan chatteihin tulee noin minuutin viiveellä " error 3006" ja " request could not be completed". Eli jotenkin tuossa vaiheessa olen jo disconnectannu? Ainoa tapa välttää "removed from the game"a on joka kerta error 3006sen jälkeen sanoa jotain chattiin ja odottaa seuraavaa " request could not be completedia".

    Tähän asti luulin, tai edelleen uskon että ongelma on blizzardin päässä, koska ei missään muussa pelissä koskaan mitää ongelmia ole, mutta voiskohan tuota jollain tavalla koettaa itse korjata?

    Toisiaan kahdesti aamulla on pystynyt pelaamaan ilman disconnectia, mutta taas päivällä sama paska jatkuu.

    Blizzardi ite on ehotellu jota " flush dsn " yms paskaa jotka on jo koetettu. Kone on suoraan modeemissa kiinni joten voiko ongelma silloin johtua porteista? ( En käsitä näistä jutuista mitään)

    Heittäkää ehotuksia jos tulee jotai mieleen ja koittakaa jaksaa vääntää rautalangasta koska olen aika paska koneiden kanssa :D
     
  2.  
  3. -AfterLife-

    -AfterLife- Regular member

    Liittynyt:
    05.04.2012
    Viestejä:
    271
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Palomuuri voi estää pelin yhditämisen nettiin.
    Kerro ainakin aluksi koneen tiedot esim:emolevy&merkki,Prossu&merkki,näytönohjain&merkki,muistit&merkki,kovale(t)&merkki,Modeemin Merkki sekä malli,Käyttöjärjestelmän versio/xp,vista,7(32-bittinen vai64-bittinen)
    versio ja tule sen jälkeen kun olet kerännut tiedot kertomaan tiedot tänne.
    Ja mikä virustentorjunta ohjelma sinulla on?
     
  4. JoniS

    JoniS Active member

    Liittynyt:
    06.10.2008
    Viestejä:
    2,951
    Kiitokset:
    261
    Pisteet:
    93
    tuo on yleinen ongelma ilmeisesti kun d3 foorumeita lukenut, serverithän ovat kaatuneetkin muutamaan otteeseen.

    itse olen kyllä päässyt vähällä ja vain pari kertaa tippunut pelistä, error 37 loputtua.

    todella pieni mahdollisuus että on sinun päässä vika tässä tapauksessa.
     

Jaa tämä sivu