1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Cisco EPC3825 Porttien avaaminen

Viestiketju WLAN ja lähiverkot -osiossa. Ketjun avasi waltteri151 12.04.2014.

  1. waltteri151

    waltteri151 Newbie

    Liittynyt:
    26.08.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Olen tässä nyt pari vuotta leikkinyt näiden asetusten kanssa sillontällön ja en ole saanut vieläkään toimimaan.

    Nettinä on 40mb Ainan kiinteä laajakaista, en osaa sanoo tarkemmin, ja olen koittanut saada minecraft serveriä toimimaan, porttiohjauksessa portit 25565 ja ipv4 osoite ip-kohdassa, tiedän että ne on oikein. Olen koittanut sammuttaa windowsin palomuuria, sallia portteja palomuurista, koittanut eri porttitestejä, pyytänyt kavereita kokeilemaan jne. mutta ei vaan toimi. Ja oon laittanut kiinteen ip-osoitteen sovittimen asetuksiin. Pöytäkoneessa on D-linkin DWA-140 tikku jolla saa wifin toimimaan.

    Pari kuvaa:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2014
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kannattaa kokeilla tuon DMZ-valikon kautta laittaa tuo IP-osoite, ja testata sen jälkeen että toimiiko se Minecraftin serveri. Jos ei toimi niin sitten ongelma ei ole Ciscossa, vaan jossain muualla.
     
  4. arffman

    arffman Regular member

    Liittynyt:
    09.10.2005
    Viestejä:
    796
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Tai voip olla kuin omalla kohdalla, Plex serverin kanssa.Soittaa liittymän tekniseen tukeen ja sanoa, että avaavat portit.Avaavat sitten kaikki.Testaa sitten vaikka tuolla ohjelmalla
    http://pfportchecker.software.informer.com/ että on molempiin suuntiin.
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2014
  5. waltteri151

    waltteri151 Newbie

    Liittynyt:
    26.08.2013
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Oon tota DMZ juttua joskus koittanut, ei toiminut :( ja laitoin muuten vahingossa et on saunalahden kiinteä, vaikka onkin Ainan :D vähän sekoilin
     
    Viimeksi muokattu: 12.04.2014

Jaa tämä sivu