1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Ps3 ja Guitar Hero

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi eiuusavuton 02.08.2013.

  1. eiuusavuton

    eiuusavuton Newbie

    Liittynyt:
    24.06.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Eli olen ajatellut ko. pelin hankintaa.
    Onko kyseisessä pelissä joku aloituspakkaus ja mistä sellaisen saisi? Olen koittanut netistä ettiä mutta oon vaan törmänny yksittäisiin levyihin. Tarviiko siinä muutaku pelin ja kitaran?
     
  2.  
  3. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Peli ja kitara riittänee kyllä alkuun. Kannattaa katsella jos kitarasettejä löytyisi paikallisesti paremmin.

    Noita pelejä on niin montaa sorttia että helpottaisi jos sanoisit mitä niistä haluat pelata.

    Nämä on julkaistu PS3lle:
    Guitar Hero III: Legends of Rock
    Guitar Hero World Tour
    Guitar Hero 5
    Guitar Hero: Warriors of Rock
     
  4. eiuusavuton

    eiuusavuton Newbie

    Liittynyt:
    24.06.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mä nyt siis vielä varmistan, ko. pelissä alotuspakkauksessa ei ole muuta kuin peli ja kitara? Ei mitään lisälaitteita`?
     
  5. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Liittynyt:
    13.05.2011
    Viestejä:
    1,574
    Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Oliko niin että etsit siis PS3sta, jossa olisi joku Guitar Hero peli kitaroineen mukana?

    Tämmöistä bundlea ei välttämättä valmiina olekaan. Pelin kitarapakkausessa tulee vain itse peli ja kitara mukana. Loput bändikamat (rummut, toinen kitara yms.) ostetaan erikseen. Ostajan oletetaan jo omistavan konsolin ja television joilla peliä pelata.

    On tietysti mahdollista pelikaupasta ostaa sekä konsoli että tuo kitarapakkaus yhtä aikaa, mutta tämmöisestä diilistä on yleensä neuvoteltava myyvän liikkeen kanssa.
     
  6. eiuusavuton

    eiuusavuton Newbie

    Liittynyt:
    24.06.2013
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Mulla on jo Ps3 konsoli.

    Että haluaisin vaan pelin ja kitaran. Olen nyt koittanut etsiä peliä ja kitaraa, mutta kaikkialta tuntuu olevan loppu.
     
  7. TommiR

    TommiR Regular member

    Liittynyt:
    09.03.2006
    Viestejä:
    112
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ja Guitar Hero: Metallica, saattaa olla vielä muitakin.
     

Jaa tämä sivu