1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

PS3-kovalevy sökönä?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi horoolipa 02.11.2011.

  1. horoolipa

    horoolipa Member

    Liittynyt:
    20.11.2004
    Viestejä:
    69
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei

    Mulle kävi tässä PS3:n kanssa niin että kovalevy ilmeisesti sanoi sopimuksensa irti. Aina käynnistettäessä kone ehdottaa, että; eheytetäänkö tiedot ( tai vastaavaa ) ja vaikka olen tehnyt sen valehtelematta about 20 kertaa, niin noin minuutin "eheytyksen" jälkeen kone antaa vain saman ilmoituksen taas, taas ja taas.
    Siis mistä saisin järkevänhintaisen kovon PS3:en, vai käykö siihen mikä kovo hyvänsä ( tuskin! )? Ja jos käy, niin kuinka käyttis ajetaan uudelle kovolle? Ellei käy, niin onko PS3:n kovoja saatavana valmiina käyttiksen kanssa, vai ajetaanko siihenkin softa netistä? Ja onko Sonylla yhtä RIISTAHINNOITTELU kuin aikoinaan Xbox-360 ostamani 120G-kovo ( joo, se oli sillon iso ), joka maksoi muistaakseni yli 100e??? Siis vaikka siitä on vähän aikaa, niin silti satasella sai silloinkin about Teran-kovoja pc:lle. Minä ja lapseni olisivat hyvin kiitollisia tiedoista ja neuvoista. Kiitos jo etukäteen.
     
  2.  
  3. Cacceli

    Cacceli Regular member

    Liittynyt:
    21.09.2010
    Viestejä:
    369
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    25e saa käytetyn 320GB kovalevyn. Siitä voi sitten miettiä hintoja :) Youtubesta löytyy ohjeita kovalevyn vaihtamiseen. MUISTA ostaa oikean kokonen kovalevy!

    Voit myös kokeilla tätä:
    http://www.youtube.com/watch?v=_2YnGGUOJks

    En sitten osaa sanoa, että onko se vika kovalevyssä.
     
  4. Daemonia

    Daemonia Regular member

    Liittynyt:
    10.07.2007
    Viestejä:
    116
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Helppoa ku heinänteko, uuden kiintolevyn hankit (itse laitoin oman 40GB tilalle 500GB) 500GB jonka laitoin itse maksoi uutena 59?

    Tarvit: USB kiintolevyn, ei ole väliä onko Sata vai IDE, kunhan saat sen kiinni USB johdolla (HUOM pitää olla fat32 muotoon alustettu, muuten ps3 ei löydä sitä)

    Vanha kiintolevy paikoillaan etsit valikosta "Varmuuskopioi kiintolevy" USB kiintolevy paikoillaan se kopioi sinne kaikki talletukset ja itse järjestelmän, pistät uuden kiintolevyn paikoilleen ja valitset valikosta "palauta varmuuskopio" saattaa olla toki eri nimityksellä. Vähäsen ulkomuistista kun en ole pleikkarin ääressä, jos tarvit tarkempaa tietoa niin pistä YV:tä niin katson valikot mistä ne löytää.

    http://www.jimms.fi/tuoteinfo/WD5000AADS?pid=1320351635169

    Tuossa esimerkkiä, mutta Jimms on ylihintainen ***** paikka, suosittelen tilaamaan jostakin muualta. Ellen väärin musita niin plegen kiintolevyn kierrokset on 5400 luokkaa, mutta ei se sitä tarkoita etteikö siinä 7200rpm kiintolevy toimi koska itsellä se on toiminut moitteetta siitä lähtien kun sen olen asentanut. Korkeintaan kiintolevy ääntelee pikkasen enemmän ja lämpö nousee hurjat 3 astetta konsolissa.

    AINOA mikä tulee muistaa kun tilaat kiintolevyn on se että se on Sata tai SataII ja 2,5" kokoa eli jos sattuu olemaan jossaki nurkissa kannettava jossa sata kiintolevy, sellainen passaa vallan mainiosti

    Ei kannata Sonylta ostaa kiintolevyä ellei ole pakko, se maksaa maltaita. Ei sen parempia ku microsofti joka veloittaa liikaa xbox360 kiintolevyistä
     
    Viimeksi muokattu: 05.11.2011
  5. pc2

    pc2 Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2011
    Viestejä:
    218
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Muista että jos ostat usb kiintolevyn et voi tallentaa siihen erillisiä pelejä mitkä esim. lataat psn storesta. Osta uusi kovalevy sen täytyy olla 2,5 tuumaa muuten ei satu.
     

Jaa tämä sivu