1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Konsolin osto..

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi jmmv 27.08.2010.

  1. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jouluksi pitäisi ostaa lapsille ja itselle uusi pelikonsoli ps2:n tilalle.Ps 3:n kannalla itse olen mutta nuorempi polvi haluaisi siirtyä Xbox 360 kauteen.Mielipiteitä haluaisin kummastakin koneesta ja peleistä konsoleille NYKYÄÄN.Onko konsoleiden peli valinnoissa ja laadussa suurempia eroja?En itse ole pelannut kummallakaan uudemmalla konsolilla pelkästään ps2:lla.Sen verran kiinnnostusta oisi että kaverit hehkutti joskus Killzone2 peliä pleikkarille ja sanoivat että olisi pakko hankinta jos olet valitsemassa kyseistä konsolia itsellesi.Apua tarvitais valintaan.
     
  2.  
  3. jkstone

    jkstone Guest

    No osta PS3. Nuoremmassa polvessa on kyllä jotain vikaa..
    Ihan selvä valinta pitäis olla. Pleikkari on vaan niin paljon parempi, ja vielä kun olette pleikkariin ennestään tottuneet.

    Mielipiteitähän voit lukea vaikka täältä:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/395943
     
  4. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse olen samaa mieltä!Blu ray toisto olisi vielä melkoinen plussa ps3:ssa.Hd ready tykki on katossa ja full hd telkkari jolla voisi pelata pelejä.Ps3:sta saisi kaikki ulos mutta miten on Xboxin laita mitä näyttöjä tukee ja miten?
     
  5. kerbo

    kerbo Regular member

    Liittynyt:
    15.05.2005
    Viestejä:
    2,796
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    PS3, jo pelkästään blurayn takia! Saat samalla kunnon olohuoneen viihdekeskuksen!
     
  6. jkstone

    jkstone Guest

    PS3:lla onnistuu paremmin.
     
  7. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Erot peleissä?Kummalla konsoleista parempia pelejä?Kiitos kaikista vastauksista??
     
  8. jkstone

    jkstone Guest

    No rehellisesti sanottuna täysin mielipide kysymys. PS3:lla on tietenkin myös pidemmän päälle hyvää se, että saa myös Blu-ray pelejä.
     
  9. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Suosittelen että menet pistämään saman viestin xbox puolelle.. tai parempi olis jollekkin neutraalille foorumille kun ei täällä saa muutakun hehkutusta vastaukseks.

    Mutta oma vastaus on että katso peli valikoimaa (yksinoikeus pelejä enimmäkseen) ja päätä sen mukaan.
     
    Viimeksi muokattu: 28.08.2010
  10. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eroja multiplattari peleissä ei ole paljoakaan ja molemmille löytyy lapsille sopivia pelejä yllin kyllin. Yksinoikeuspelit näyttävätkin sitten ps3 paremmilta.
    Hinnat ovat molemmissa nykyään miltei samat, joten ps3 vie pidemmän korren jos katsoo mitä samalla hinnalla saa. Laadussa ps3 on myös parempi, tosin boxin uusin versio ei enää riko konsolia ylikuumetessaan, vaan sammuttaa sen.
    Toisaalta jos lapsesi kavereilla on xbox360 niin voisi olla viisas ratkaisu hommata heillekkin samanlainen, saavat sitten pelailla porukassa online pelejä, tosin siihen tulee se kuukausittainen live maksu.
    Oma suositukseni on ps3.
     
  11. jkstone

    jkstone Guest

    No kyllä se vaan niin on, että ite olen PS3:lla porskuttanut hyvin eteenpäin.
    Kuten myös muut kaverini, joilla on PS3.
    Parilla taas on boksi. Toisella boksi hajotti parit pelit ja ylikuumeni koko ajan.
    Toisella boksi ihan muuten vaan hajosi.

    PS3:ssa saa myös parempaa rautaa.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.08.2010
  12. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyllä mä taidan ostaa sen ps3:n pelkästään jo sen blue ray elokuvien katselun vuoksi.Ps2:lla ollaan pelattu paljon Guitar hero pelejä ja Rockbandia.Ps2:en Rockband soittimienhan pitäisi toimia myös ps3:ssa?Lapset pelannut myös noita singstar pelejä.Ps2:n singstarit saa kuulemma toimimaan kolmosessakin jollain kikalla.Pitää kuulemma olla ainakin yksi ps3:lle ostettu singstar ja vaihtaa levy siinä kappaleen valinta vaiheessa.Nettiin piti vissiin olla myös yhteys että kyseisiä pelejä voi pelata ps3:lla.
     
  13. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Hyvä valinta :)
    Kyllä ps2 soittimet toimii ps3:sessa mutta on niissäkin ollu jotain ongelmia ja tarvitset yhden ps3 singstar pelin että saat noi ps2 toimimaan sanomallasi tavalla.
     
  14. Arazor

    Arazor Guest

    Itse valitsisin PS3:n koska sille saa nykyään erittäin helposti Jailbreakin PSP:n tapaan.
    Voit asentaa pelit PS3:n kovalevylle ja pelata varmuuskopioita 2x nopeammalla latausajalla.
    Mahdollistaa myös homebrew ohjelmien käytön Playstation 3 konsolissa, suoraan USB tikulta pelaamalla.
    Xbox 360:llä tämä ei vielä ole mahdollista, siis homebrewit näin helposti.
    Täältä saa niitä PS3:n modpiirejä:
    http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=772&ak=1&cid=27
     
  15. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitokset hyvistä vastauksista ja avusta konsoli valintaan.Mites noi ps2:n guitar hero soittimet toimiiko ps3:ssa?Yksi Rockband sarja jossa kitara,rummut ja mikrofoni ja guitar herosta jokunen kitara.Toivottavasti voisi niitä käyttää myös ps3:lla.Varmaan menee kokeilu hommiksi.Jotkut sanoo että pelaa ja toiset että on ollut ongelmia.Mikä tämä Jailbreak juttu on??En ole kuullut kyllä moisesta?Homebrew??Sorry,oon vähän pihalla:)
     
  16. jkstone

    jkstone Guest

  17. jmmv

    jmmv Member

    Liittynyt:
    22.11.2005
    Viestejä:
    94
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Joo.Ei kiinnostakaan mitkään waretus hommat.Kaikki pelit mitä on haluttu on ostettuja.Ps2:en on myös modaamaton.Hienoja juttuja kuitenkin keksivät konsoleille.Voiko ps3:lla ladata pelit kovalevylle ja pelata kovalevyltä?Vielä noista waretus jutusta että taitaa olla aikalailla pöpöjä noissa?Jos jonkun määrätyn pelin haluaa kannattaa vain käydä ostamassa se:)
     
  18. jkstone

    jkstone Guest

    Pelejä ei voi asentaa kokonaan kovolle.
    Ware on warea, pitää tietää mitä lataa ja mistä, eikä silloinkaan silmät ummessa.
    Valikoima vaihtelee...

    Ostaminen on aina kannattava vaihtoehto ja suosittelen sitä.
     
  19. Figma

    Figma Regular member

    Liittynyt:
    19.01.2009
    Viestejä:
    313
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin siis levyllä olevia pelejä ei saa asennettua kokonaan joten levyä tarvitaan, mutta psn storesta ladattavat asennetaan ja ovat aina pelattavissa suoraan kovalevyltä.
     
  20. jkstone

    jkstone Guest

    Joo toi unohtui mainita, hyvä että korjasit.
    Tällöin ei luonnollisestikkaan ole koko levyä.
     
  21. ExE_93

    ExE_93 Regular member

    Liittynyt:
    07.01.2010
    Viestejä:
    247
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nää tälläiset keskustelut yleensä synnyttää pelkkää kärhämää PS3:n ja Xbox 360:n omistajien kesken. Kannattaa katsoa hieman minkälaista käyttöä tulee, ja kenties jos lapsiesi ystävillä on jompikumpi, niin se voi muuttaa hieman kantaa myös, nykyään kun pääsee jopa nettiin pelaamaan :D. Tuossa PS3:ssahan se on ilmaista, mutta Xbox:issa tarvii sen Live Gold:in. Eipä noilla hinnoilla mitään suurta eroa ole ja PS3:ssa tulee vielä Bluray plussana. HD mahdollisuus löytyy molemmista. Itsekkin olen miettinyt jouluna ostavani jommankumman. Olen hieman kallistellut PS3:n puolelle ilmaisen nettipelaamisen takia ja bluray:n, koska tulevaisuudessa ei taida kauheasti tulla enää DVD:tä :D. Mutta vertaile molempia kaikilta puolilta ja tee päätös rauhassa.
     

Jaa tämä sivu