1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

kannettavan kovalevy ps3:seen?

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi hanzzu 01.01.2013.

  1. hanzzu

    hanzzu Member

    Liittynyt:
    01.01.2013
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tupsahti päähän sellane idea, että ostaisin ton ps3 12gb super slim mallin ja laittaisin siihen mun vanhan läppärin kovalevyn. Onnistuisiko tämä? Läppärin kovalevyllä olevilla tiedostoilla ei mulle ole mitään merkitystä, että niistä ei tarvitse huolehtia.
    Se on joku SATA kovalevy ja sen koko ei mikää päätä huimaava ollu, ehkä joku vähän yli 100gb, mutta ihan riittävästi mulle, kun pelkästään pelaamiseen sitä ps3:sta käytän.

    Ihan vaan sen takia tuli mieleen kun esim. verkkokaupassa myydään kovalevyjä kannettaviin ja kuulemma ne sopii myös ps3:seen.
     
  2.  
  3. xbkrypt0n

    xbkrypt0n Active member

    Liittynyt:
    16.06.2010
    Viestejä:
    3,154
    Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    PS3 käyttää 2.5" SATA -kiintolevyjä, eli kannettavan kiintolevyjä, eli kyllä se kiintolevy sinne käy.
     
  4. Rooster3

    Rooster3 Regular member

    Liittynyt:
    30.04.2012
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ps3 12gb mallista puuttuu sisältä kovalevykelkka eli semmoinen sitten mukaan.. Olikohan verkkokaupan sivuilla "ps3 tarvikkeet"-kohdassa moisia, hinta muistaakseni 15-20e tai alle.
     
  5. hanzzu

    hanzzu Member

    Liittynyt:
    01.01.2013
    Viestejä:
    18
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mutta eikös kannettavissa ole jonkinlainen "kelkka" itsessään jo? Vai täytyykö ps3:seen olla erilainen kelkka? Mun kannettavassa oli mielestäni ainakin jonkunlainen "kelkka" kovalevyssä ja se kovalevy lähti vaan liu-uttamalla siitä kelkasta irti
     
  6. pentsu

    pentsu Active member

    Liittynyt:
    07.03.2008
    Viestejä:
    1,388
    Kiitokset:
    24
    Pisteet:
    68
    Tarvitsee oman kelkan. Prismassa maksoi kympin.
     

Jaa tämä sivu