1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Iso Tiedosto ja MPCHC:n vaikeudet !!!

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi PETE11 10.09.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. PETE11

    PETE11 Regular member

    Liittynyt:
    22.10.2006
    Viestejä:
    766
    Kiitokset:
    8
    Pisteet:
    28
    Moikka..

    Hieman on ollut tässä vaikeuksia Iso tiedoston toistamisessa tuolla MPCHC:llä.Mulla on käytössä tuollainen Power Iso ohjelma,jolla olen tuon video TS kansion muuttanut iso muotoon.Kun muutan sen,näkyy siinä tulevan tuo iso tiedosto MPCHC pikakuvana.Jossa alla on tuon tiedoston muoto.(Iso)Kun yritän katsoa elokuvaa,jossa on extrat ja kielenvaihto mukana.Nämä eivät toimi.Playerin alaosassa oleva palkki,josta voi kelata eteen tai taakse,menee tosi lujaa vasemmalta oikealle hetkessä.

    Mulla on ollut tämä Power ISO ohjelma pitempään ja olen sillä muutanut ennenkin näitä elokuvia iso muotoon ja silloin on tullut valmis tuote ,keltainen pyöreä kuvake(Power Iso ohjelma),ei niinkuin nyt tuo MPCHC kuvake.

    Haluaisin kuitenkin toistaa tällä playerillä näitä tiedostoja.

    Kokeilin tuota Neron playeriä.Menin tuonne TS kansion sisälle ja valitsin video varmuuskopiointi tiedoston.Se toimii kuin naulittu.Kielet ja muut asiat.Ei siis mitään häikkää.Kuitenkin mulla on tämä MPCHC yleisessä käytössä ja haluaisin toistaa myös nämä tiedostot sillä.Hieman ohjeita pyytäisin...
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu