1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Call Of Duty Modern Warfare 3

Viestiketju PS3 -osiossa. Ketjun avasi codmw3 07.09.2011.

  1. codmw3

    codmw3 Member

    Liittynyt:
    07.09.2011
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Call Of Duty MW3 ilmestyy 8. marraskuuta. Peliä on ollut kehittämässä Sledgehammer Games, Infinity Ward ja Raven Software. Julkaisijana toimii Activision.


    Kaksinpeli

    Modern Warfare 3:ssa on mukana myös uusi Survival-pelimuoto, jota voi pelata kaksinpelinä joko jaetulla ruudulla tai verkossa. Pelimuodon ideana on yksinkertaisesti selvitä mahdollisimman pitkään loputonta vihollisten virtaa vastaan. Pelin edetessä aukeaa lisää aseita, mahdollisuus ostaa lisää ammuksia ja kutsua tukijoukkoja. Uusien aseiden ja muiden etuuksien hankkiminen maksaa valuuttaa, jota saa tappamalla vihollisia. Jokaisen aallon välissä on pieni tauko.

    Moninpeli

    Moninpeli tulee olemaan Modern Warfare 3:ssa entistäkin nopeampaa ja täynnä toimintaa, koska ”hotspottien” (paikkojen, joihin vihollinen voi piiloutua ampumaan) määrää on vähennetty. Infinity Wardin luova strategikko Robert Bowling sanoi haastattelussa, ettei pelaajien tarvitse huolehtia kuin viidestä hotspotista samaan aikaan. Bowlingin mukaan tämä vähentää kulmissa istumista (”kämppäämistä”, engl. camping). Myös aiemmista Modern Warfare -peleistä tuttu tarkkuuskivääreihin vaikuttava ominaisuus ”quickscoping” (jota ei ollut Treyarchin Call of Duty: Black Opsissa) tekee paluun.[5] Modern Warfare 3 keskittyy enemmän asepainoitteiseen pelityyliin sen sijaan, että perkit (etuudet, jotka esimerkiksi nopeuttavat aseen lataamista) ja ilmaiskut olisivat enemmän näkyvissä.

    Pelin juoni jatkaa siitä mihin Modern Warfare 2 jäi. Pelin tapahtuvat sijoittuvat kolmannen maailmansodan aiheuttamaan kaaokseen Yhdysvalloissa, Englannissa, Ranskassa ja Saksassa.

    »Modern Warfare -tyylissä on minusta kyse kaikin tavoin nopeatempoisesta pelistä, joka keskittyy jalkaväen väliseen sotimiseen. Minusta se on jotain missä onnistuimme todella hyvin Call of Duty 4: Modern Warfare:ssa. Me siirryimme vähän pois siitä Modern Warfare 2:ssa, luotimme enemmänkin ilmatukeen, räjähteisiin, perkeihin ja sen sellaiseen. Modern Warfare 3 palaa enemmänkin sellaiseen Call Of Duty 4:n tuntuiseen peliin.»
    (Robert Bowling)


    Joten, kuinka moni on ostamassa tämän pelin? Yltääkö peli korkeammalle kuin aiemmin julkaistut pelit, mukaanlukien Black Opsin? Kuinka ylhäällä odotukset ovat tämän pelin suhteen?

    -codmw3
     
  2.  
  3. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse ostaisin ja tukisin mieluummin MAG 2 jos sellainen olisi tulossa.
    Black opseja ja mw pelejä on myös tullut väännettyä, mutta jos moninpeliä ajattelee ja haluaa juurikin sitä jalkaväki vs jalkaväki mättöä ilman tähtäys tukea. Niin tällähetkellä MAG vie mennen tullen. Katselen tälläkertaa rauhassa millainen se bf3 nyt loppujen lopuksi tulee olemaan ennenkuin työnnän rahaani jo niin paljon hypetettyyn tekeleeseen.
    Hyppäsin viimekerralla hypejunaan ja ostin black opsin julkaisussa ja hävetti jälkikäteen miten huonon ostoksen tein.
     
  4. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mikä siinä Black Opsissa oli niin huonoa, jos saan kysyä. Itse olen peliin ollut tyytyväinen.
     
  5. lagmaster

    lagmaster Regular member

    Liittynyt:
    16.01.2008
    Viestejä:
    206
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Yksinpeli oli ihan ok pelata ja sen vedinkin sillä vaikeimmalla tasolla.
    Graafisesti peli oli suttua, mutta sen nyt vielä kestää. Moninpelissä en tykännyt ollenkaan tähtäys avusta, enkä muutenkaan tykkää fps peleistä joissa juostaan pienellä alueella ympyrää ja toivotaan että vihollinen ei herää henkiin sinun takaasi ja puukota. Taisteluissa pitää olla rintamasuunta. Mutta kaikkein ikävintä oli yhteyksissä, peli katkesi vähänväliä jonkun huonon yhteyden takia tai muuten vain. Jopa MAG on siedettävämpi nyt pelata vaikka euroopan serverit on suljettu hyvä aika sitten. Onhan minulla valitettavaa tästä vaikka miten paljon, mutta kun puhelimella ei jaksa nyt näpytellä :-D Tietty jos tälläisestä adhd puuklohippa pelistä tykkää niin minkäs minä sille voin. Katseellaan nyt tuo bf3 mitä se oikeasti tarjoaa.
     
  6. Volbeat

    Volbeat Regular member

    Liittynyt:
    25.08.2010
    Viestejä:
    182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuon tähtäys avustuksen (aim assist) saa kyllä helposti pois multiplayerissa, ite pelaan aina ilman sitä. Ja totta, bops on aivan kura...
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2011
  7. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nojaa, itse lähinnä pidän vaan suorasta räiskinnästä, kaikilla makunsa. Enpä siellä sohvan pohjalla pelatessa noin syvästi peliä ajattele, ajanvietostahan siitä on vain kyse..
     
  8. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tuplat
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2011
  9. Acer7530

    Acer7530 Regular member

    Liittynyt:
    19.12.2009
    Viestejä:
    179
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    triplat
     
    Viimeksi muokattu: 13.09.2011
  10. codmies

    codmies Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllähän toi mw3 on pakko-ostos. Tullut pelattua kaikki codit call of duty 1:sta lähtien ja hemmetin tyytyväinen ollut koko sarjaan. Itse tykkään juuri tuon tyylisestä räiskimisestä ja yksinpelit codeissa ovat olleet loistavia, omasta mielestä. Jotkuthan väittävät call of duty -pelejä liian putkimaisiksi, mutta itse ainakin tykkään niistä juuri tuollaisina. Ei tarvitse aina pähkäillä minne seuraavaksi suunnata kun on selvät sävelet minne mennään, niinkuin jo sanottu: ei tarvi liian syvällisiä ajatella.
     
  11. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2010
    Viestejä:
    1,519
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kylhän tuosta tulee call of dutyjen läpimurto aika varmasti mutta se vankka perusta mikä 1 , 2 & 3 versioissa oli on kyllä jäänyt jälkeensä , campagini voisi olla pitempi IMO.
    Mutta mittelössä Battlefieldin 3 kaa tuo häviää nii että oksat pois , siksi suosittelen kaikkien ostamaan Battlefield 3 , miksi ? no tässä tulee hyvät perustelu

    Bf3 multiplayer on paljon monipuolisempi , kentät ovat isompia , grafiikat ovat aidompia niinkuin koko pelikin , ryöminen ,puukotus , aseet , ampuminen , pelattavuus hipoo oikean elämän asioita. pelimoottori Frostbite 2 on myös parempi kuin codeissa.
    Bf3 campaignista on vaikea sanoa mitään mutta , modern warfare 3 on helvetin hyvä tarina :) ja sehän jatkuu 2 eli makarovin vaientamis yrityksestä.
    Itse pidän Battlefieldiä parempana mutta ei mw 3 tule huono olemaan , se ei vaan ole niin aito ja helppo kuin bf3 , + battlefieldissä on monipuoliset aseet ja muut aseiden tähtäimet yms. (jokaiselle omat) ja kaiken lisäksi tankit , hävittäjät , veneet , helikopteri , autot , jeepit , ja vaikka mitä. talot tuhoutuu räjähteistä toisin kuin mw3 . eli yksinkertaisesti battlefield tulee olemaan pelihistorian uusimpia ulottovuuksia ja aidoin peli koko historiassa , mutta eiväthän nykyajan black ops jonnet (jotka eivät ymmärrä mistään muusta kun opsista mitään) tätä tajua joten ostavat ns. muotipelin eli uusimman codin , koska eivät tiedä oikeesti miten paljon parempi bf3 on (minun mielipide) mutta aivan sama. itse lämpimästi suosittelen bf3 mutta ostan kumminkin molemmat.
    Cheers!

    + jos nyt avaudun vielä niin IMO:
    SE QUICKSCOPE ON NIIN SYVÄLTÄ JOKA MYÖS TEKEE MINUN SILMISSÄ MODERN WARFARESTA ÄRSYTTÄVÄN + liian helposti kuoleminen.
     
    Viimeksi muokattu: 15.10.2011
  12. lasanderi

    lasanderi Member

    Liittynyt:
    22.06.2008
    Viestejä:
    10
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itte olen ostanu kaikki codit ja Bee äffät ja nyt on mw3 ja bf3 hyllyllä ja kyllähän itte tykkään enempi tuosta mw3 ku bf3:sta, jotenki en vain tykkää bf3 mapeista ja muutenkin multiplayer pelaamisesta (olen varmaan tottunut liikaa codeihin). Ainoa mikä mw3 ärsyttää on se steam, se teki nyt saman ku bopsin kans, eli ei anna pelata vaan sanoo että game is currently unavailable, mutta mw3 kans asia korjaanut uudelleenasentamalla. Jokainen tykkää mistä tykkää ja tykkäsin mw3...
     
  13. codmies

    codmies Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MW3:sta on otettu muuten quickscopetus pois :)
     
  14. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2010
    Viestejä:
    1,519
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo :D itse huomasin sen vasta ku kirjoitin viestin :)
     
  15. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Tuossa MW3 on lähes kaikilla aina enemmän kuolemia mitä tappoja erän loputtua.
    Todella harvoin näen kenenkään pääsevän plussan puolelle.

    Mistäköhän tälläinen johtuu? Onko kentät suunniteltu niin että kokoajan syntyy joku selän taakse? Black opsissa en tälläistä ole ikinä havainnut, siinä pääsi helposti plussalle.
     
    Viimeksi muokattu: 21.11.2011
  16. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2010
    Viestejä:
    1,519
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    pienet kentät on aika ratkaiseva juttu , ja joo autospawni on todella paska. bäfässä saa sentää valita mihin syntyy , mutta ei kuiteenkaan un squadilaiseen tai baseen lukuunottamatta team deathmatcheja ja squad rushia.
    itse vihaan uusimpia codeja koska siinä kuolee liian helposti oikeesti ero on suuri, ei world at war:issa kuollut helposti, sitten vielä niitä killstreakkejä on ihan liikaa uusimmissa koko kenttä on iha sirkus !
     
  17. codmies

    codmies Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitä jos ei paljon oo pelannu nii eihä sitä alussa heti pärjääkään. Kyllä tässä plussan puolellekki jää hyvinki. Ja uudet mapit vaikuttaa, ei tiedä missä kulkea nii helposti tulee sitä kuulaa takaraivoon. Lissää reeniä
     
  18. codmies

    codmies Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sitä jos ei paljon oo pelannu nii eihä sitä alussa heti pärjääkään. Kyllä tässä plussan puolellekki jää hyvinki. Ja uudet mapit vaikuttaa, ei tiedä missä kulkea nii helposti tulee sitä kuulaa takaraivoon. Lissää reeniä
     
  19. Vipetzki

    Vipetzki Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2010
    Viestejä:
    1,519
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    en halua kehuskella mutta olen pelannut sotapelejä jo yli 5 vuotta ja jokaisessa on kd plussalla paitsi black opsissa ja mw2.. olen huomannut sen että vaikka esim battlefieldissä on kd ollut koko ajan plussalla ja nytkin bf3:Sessa jatkaa nousuaan , uusimmissa codeissa puolet kuolemista tulee kun spawnaan ja kuolen saman tien , neljäsosa kuolemista on killstreakeistä ja muista shaibasta ja loppu neljäsosa on sitten että jokin toinen tappaa ihan aseella. Tän takia en jaksa innostua enää uusimmista codeista mutta koska kaikki codit paitsi mw3 tähän mennessä löytyy niin aion sen hankkia ihan special opsin ja single playerin takia :) en ehkä perehdy siihen multiplayeriin sitten enään.
     
  20. codmies

    codmies Regular member

    Liittynyt:
    15.11.2008
    Viestejä:
    137
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Omalla kohdalla ainakin ollut aivan päinvastainen tuon spawnauksen suhteen. Enää ei ole spawnannu suoraan jonkun vihollisen eteen ja kuollut samantien. Nyt on spawnannut kauas melskeestä ja pitänyt lähteä etsimään vihollisia. Jostakin arvostelustakin luin että nyt homma toimii.
     
  21. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Liittynyt:
    28.07.2010
    Viestejä:
    2,517
    Kiitokset:
    3
    Pisteet:
    48
    Vähän samalla linjalla täällä, kyllä tuossa pärjää, kun pelaa tarpeeksi...
    Killstreakit ärsyttävät välillä kun saat niskaan pommeja ja luoteja niin kuolet 5 kertaa peräkkäin heti kun synnyt.
    Hyvä peli, mutta vaati mielestäni pientä viilailua. Osa väestä makaa maassa samassa paikkaa koko pelin ajan, joka on hiukan ärsyttävää. Tosin ainakin on helppo tappaa, jos hoksaa ajoissa. Survival on aivan loistava, todella mahtavaa pelata kaverin kanssa.
     

Jaa tämä sivu