1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

tsmuxer ongelma

Viestiketju Blu-ray -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi marlee82 29.06.2009.

  1. marlee82

    marlee82 Regular member

    Liittynyt:
    04.04.2007
    Viestejä:
    141
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oon käyttänyt mkv2vob ohjelmaa muuntamaan mkv tiedostot pleikkarilla katottavaan muotoon, hyvä ohjelma, saa subit ja dts äänenkin mukaan. On vaan niin pirun hidas!

    Löysin sit tsmuxer ohjelman joka on 100 kertaa nopeampi.

    Siinä vaan on nyt sit tullut ongelmaks juuri noi subit ja dts raidat...

    Eli ohjelma kyllä löytää ääni-ja tekstiraidan, mutta kun oon polttanut tuloksen dvd:lle ei pleikka toista ääniä eikä näytä tekstejä... Mikähän siinä vois olla?

    Oon kokeillut bluray ja avchd muotoja lyhemmille videoille ja m2ts ja ts muotoja pidemmille videoille. Äänet ja tekstit ei vaan tule pleikalle asti. Pc toistaa kyllä äänet mutta ei sekään noita tekstejä.
     
  2.  
  3. somebodyy

    somebodyy Regular member

    Liittynyt:
    15.07.2007
    Viestejä:
    1,063
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Koneen tehot? Kuinka hidas on?
     
  4. jpvir

    jpvir Regular member

    Liittynyt:
    16.02.2009
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    vastataan nyt vanhaankin.
    elikkäs tekstit tulee kun painat kolmiota ja sen jälkeen tekstitysvaihtoehdot. dts toistoon tarviit kotiteatteri vahvistimen.

    lisäksi jos poltat dvd levylle valitset muxerista Blu-Ray disk kohdan.

    jos käytät muistitikkua valitset AVCHD disk:in ja split&cut välilehdeltä split by zize every 4.000 GB muxauksen jälkeen käynnistät AVCHDMe20:sen haet sillä sen avchd kansion ja painat fix sitten lykkäät tikun pleikkaan ja katsot leffan.

    m2ts ja ts muodoissa ei tekstitys toimi koska tsmuxer ei polta tekstiä kuvaan.
     
    Viimeksi muokattu: 03.10.2009
  5. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toivottavasti joku vielä vastailee.

    Näin tein.

    Mikä tuo AVCHDMe20 on?

    Ja minulle tuli BDMV niminen kansio lopputuloksena, eikä mitään avchd kansiota.

    Kopioin sen tikulle ja laitoin pleikkariin kiinni, kuva kyllä näkyi mut tekstistä ei tietoa.

    Mutta niissä muissa muodoissa näkyy?

    Voisiko saada hieman lisäinfoa???
     
    Viimeksi muokattu: 31.10.2009
  6. jpvir

    jpvir Regular member

    Liittynyt:
    16.02.2009
    Viestejä:
    123
    Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    28
    AVCHDMe20.exe muuttaa sen tsmuxerin tekemän BDMV kansion sisällä olevien kansioiden ja tiedostojen nimiä ps3:sen ymmärtämään muotoon kestää alle sekunnin. luo sinne tikun juureen AVCHD kansio (huom. isoilla kirjaimilla) ja siirrä BDMV ja CERTIFICATE kansiot sinne. en oo varma tartteeko se tota certificate kansiota kun en oo kokeillu ilman sitä. ja vinkkinä kannattaa muxata suoraan tikulle hidastaa muxausta vain parilla minuutilla ja säästyt kopioimisen viemältä ajalta.

    toinen hyvä ohjelma minkä lisäksi et tartte mitään muuta on multiAVCHD 3.0.
    sillä saa myös lisättyä väärässä kuva koossa oleviin leffoihin mustat palkit kestää vaan ainakin tällä mun aatamin aikasella koneella noin vuorokauden.

    ps3:ssa painat sen usb laitteen kohdalla x:ää niin siellä näkyy avchd niminen tiedosto.
     
    Viimeksi muokattu: 01.11.2009
  7. tonttila

    tonttila Regular member

    Liittynyt:
    22.12.2007
    Viestejä:
    248
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt toimii, tekstien kera, iso kiitos.
     

Jaa tämä sivu