Mitä sarjoja olet katsonut telkkarista.Onko mitään tuttua. Jatkakaa listaa,jos tulee jotain mieleen Itse olen näitä seuraillut,silloin kun niitä vielä tuli. Osa näistähän on jo tullut 60-70 luvulla,osa myöhemmin. Joitakin on viimevuosina uusittu,mutta harvakseen. Karjatila High Chapparal Smith & Jones Starsky & Huch Bat Masterson Rin-Tin-Tin Bronson Maxwell Smart Pyhimys Batman Takaa-ajettu Lahjomattomat Cannon Ironside Lännen Tie Näkymätön mies Bonanza Virginialainen Seitsemän rohkeaa miestä Pony Express Vagon Train Maverick Maanalainen armeija Kessler Columbo Yöjuttu Juuret Bergerac Mennään Bussilla Perhe on pahin
Columbo, Näkymätönmies ja Maverick ovat noista itselle tuttuja. Tiedä sitten sopiiko tuolle listalle, mutta ollaan uusittu jokunen vuosi sitten, eli: Twin Peaks. Sitten mitä tulee itselle mieleen: 80 luvun Knight Rider Batman (60 luvun, uusittu 80-90 luvuilla) Pitkän Jussin majatalo Tom & Jerry The Muppet Show Doctor Who Musta Kyy M*A*S*H Kauhua Kryptasta Turtles (TMNT -87) Ren & Stimpy The Simpsons Kiviset ja Soraset He-Man The Cosby Show Pieni Talo Preerialla Siinä nyt joitain jotka tulee mieleen, 80 luvun skidinä osaa tuli vahdattua FilmNet:in kautta, osa pyöri Musiikki Teeveellä, ja osa taas maikkarilla. Myös ikäni huomioiden, mukaan mahtuu paljon lastenohjelmia
Muutama klassikko: Rekkakuskit Sheriffi McCloud Sakupoliisisarjoja: Kettu Kahden keikka Shimanski Poliisikoira Rex T: Vesku
Aba120:n lista näytti hyvin tutulta kolmea nimeä lukuunottamatta. Seitsemän rohkeaa miestä (sarjana) ja Pony Express ovat minulle tuntemattomia samoin kuin Kessler muuten kuin Maanalaisesta armeijasta. Tässä muutamia vielä mainitsemattomia: Lassie Peyton Place Peter Gunn Perry Mason Tohtori Ben Casey ja se toinen lääkäri Dr. Kildare Hitchcock esittää Vaaleanpunainen pantteri ja toisaalta Disneyn piirretyt (ainakin kaapelitelevisiossa) Derric täytyy lisätä saksalaisten poliisisarjojen listalle UFO oli SciFi-sarja, jota Suomessa on taidettu näyttää vain kaapelitelevisiossa. Eräänlaisia "sarjoja" olivat myös samojen henkilöiden ympärille rakennetut showt. Näistä muistuu mieleen ainakin Dick van Dyke, Danny Kaye, Kenny Everet, Marty Feldman ja Benny Hill Show.
Edellisistä löytyy 20 tuttua sarjaa. Tässä muutama lisää: Star Trek. 66-> Hello, Hello, Hello. 70 luku Kuuden miljoonan dollarin mies (The Six Million Dollar Man). 70 luku Onnen päivät (Happy Days.) 74-84 Lemmenlaiva (The Love Boat). 77-86 Konnankoukkuja kahdelle (Moonlighting). 85-89 Koira haudattuna (Jake and the Fatman.) 87-92 Star Trek: The Next Generation. 87-94 LA-Beat /Beverly Hills 90210. 90-00
Korjausta aloittaamani ketjuun.Ettei minua syytetä väärän tiedon levittämisestä & suoranaisesta valehtelusta. Seitsemän rohkeaa miestä sarjaa olen katsonut DVD levyiltä. Kessler oli jatkoa tolle maanalaiselle armeijalle. Sitten on tämä komedia edellisestä.Maanalainen armeija iskee jälleen. Kyllähän noita löytyy pilvinpimein. Kaikkia ei tullut niin tiiviisti seurattua,mutta jotakin on jäänyt mieleen. http://televisionaarteet.blogspot.fi/
Vanhempia sarjoja joita itse oon nähnyt telkkarista. Teenage Mutant Ninja Turtles Macgyver (silloin kun tuli ekaakertaa suomessa) Batman ( se aikuisten esittämä sarja) 80-luvun Knightrider Matlock Bonanza (telkkarista) Roswell Buffy The Vampire Slayer Charmed Veljemme on Nero a.k.a Malcom is A Middle Klaani (The Tribe) Metsolat Kyllä isä osaa Pappia Kyydissä Blondi tuli Taloon Pertsa ja Kilu Susikoira Roi Vintiöt Enkeleitä ja Pikku piruja Mangnum Frendit Onhan noita vaikka kuinka mutta aika kultaa muistot ja ei muista puoliakaan.
Lapsuuden traumat: Safiiri ja teräs Triffidien kapina Dallas Paluu eedeniin Syvyyden vangit Alfred Hitchcock esittää Taisteluplaneetta Galactica
Listoilla on paljon sellaista, joita olen joskus nähnyt jakson tai pari nöösinä, tai vähän vanhempana useampia kausia tai koko sarjoja DVDltä. Nöösinä tuli seurattua lähinnä: - Ritari ässä (Nykyään sekä koko originaali sarja että 2008 lämmittely DVDllä) - Katuhaukka (Koko sarja nykyään DVDllä) - MacGyver (Eka kausi löytyy DVDnä) - Star Trek TNG (pitäisi miettiä ostaako nämä Blu-Rayna, kuvanlaadullinen ero on kuin yöllä ja päivällä) Triffidien kapinan lisäksi tiedän toisenkin wanhan brittituotannon joka on järisyttävän hyvää scifiä, tätä ei tullut lapsena nähtyä, mutta sittemmin tuokin tarttui DVD-haaviin: - Tripodien aika v84-85