Moro! Elikkä liitetty LG: lh7020 42" 100hz lcd-televisio tietokoneeseen toisen näytön rinnalle ja nyt, kun yritän katsoa mitä tahansa videomateriaalia(fullhd,xvid) televisiolla, kuvan virkistystaajuudet vaihtelevat rajusti sulavasta kuvasta nykivään kuvaan. Olisikohan keinoa pakottaa virkitystaajuus jotenkin vai onko kyse edes virkitystaajuudesta? Koodekkeja on yritetty säätää ja atin omaa catalyst ohjelmaa, mutta ei hyötyä. Koneessa riittänee potkua, kun vasta toisen sukupolven masiina kyseessä.
kuva nykii siitä syystä että sulla fulhd-materiaali on 24 kuvaa sekunnissa (xvid monesti 25) ja tietokoneen virkistystaajuus esim. 60 kuvaa sekunnissa vaikee näyttää tasasesti kun ei natsaa toisiinsa , eli näet nykäyksiä ei johdu kodekeista
Moi, mul on kans LGn 42" 100hz lcd ja liitin sen koneeseen kiinni. Niin miks mä en saa näytönohjaimen asetuksista kun 60hz. Onks liian lussu näytönohjain vai missä vika? Näytönohjain on: NVIDIA GeForce 8400 Gs. Kone on liitetty telkkariin hdmi piuhalla.
Moi, mul on kans LGn 42" 100hz lcd ja liitin sen koneeseen kiinni. Niin miks mä en saa näytönohjaimen asetuksista kun 60hz. Onks liian lussu näytönohjain vai missä vika? Näytönohjain on: NVIDIA GeForce 8400 Gs. Kone on liitetty telkkariin hdmi piuhalla.
Mulla on kyseisen tv:n 47" versio ja pelatessa xbox 360:llä Lego Indiana Jonesia kuva pätkii eli tekee poikittaisia raitoja. Ilmeisesti xbox ei pysty 100 Hz:iin... Vaikuttaa kummalliselta. Miksi tehdä peli, johon ei riitä vääntö. Luulen, että kyse on kuitenkin televisiostani, kun tossa on toi älytön TruMotion 100 Hz -asetus. Ei se oikein pelitä niin kuin pitäisi. Tekee kuvassa suuremmin liikkuvan objektin ympärille kohinaa. Esim Forza 3:a kun pelaa. HDMI-piuhalla on kiinni xbox töllössä. Missä siis vika? Veikkaan, että tv oli paska ostos.
ei ole boksin väännöstä kiinni hertsit, lol otat vaan telkkarin asetuksista sen 100Hz-tilan pois, se on niin kusetusta muutenkin ja sillä ei tee yhtään mitään.