1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Samsung LE32B655 näyttää kuvan "liian nopeasti"

Viestiketju HD-kanavat -osiossa. Ketjun avasi Ttatu 06.12.2009.

1. Ttatu

Ttatu Guest

Hei!

Katsoessani jotain dvd/ divx / .mkv / elokuvia kuva näyttää menevän liian nopeasti. Olisikohan olemassa jotain ratkaisua, että kuva menisi tasaisemmin ? :(. Eri asetuksilla on kokeiltu, mutta ei juurikaan ole muuttunut miksikään. Ongelma korostuu selvästi katsottaessa telkkarin usb portin kautta.

2.  
  3. juuso65

juuso65 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis eli 10minsan pätkä menee 9 minuutissa ? niinkö ?

normaali tv-kuva siis ihan ok ?

katsotko jotain muutakin kautta kuin USB-portin ?
    kun tuossa oikein korostuu

4. Ttatu

Ttatu Guest

Periaatteessa näin , mutta ei kuitenkaan . Kuva liikkuu niin nopeasti, että se menisi noin, mutta kulkee silti ajallaan. Pirun hankala selittää, toivottavasti ymmärrätte :D .
    Normaali tv-kuva on ok.

Pääosin usb-portin kautta, mutta myös dvd:tä katsoessa kyseinen ongelma korostuu.
    DVD on kytketty scartilla, voiko tälläinen seikka vaikuttaa siihen ? Myyjäkään ei osannut selittää mikä siinä voisi olla.

5. juuso65

juuso65 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no minulla on juurikin tuo b655 telkku vain erikokoisena ja katselen normaali TV:tä ja tietokone on kiinni hdmi:ssä jonka kautta tulee joitain pätkiä katseltua olen myöskin kokeillut tuota usbin kautta katselua jollain avi pätkällä ...

enkä ole tuollaista huomannut että kuva liikkuisi liian nopeasti ?

hieman vaikuttaa että sinua häiritsee tuo 100Hz kuva ...
    oletko kokeillut ottaa pois tuota 100Hz toimintoa pois päältä kun katsot esim. DVD:tä ?

6. Ttatu

Ttatu Guest

Kiitos nopeasta vastauksesta ! :)

Olen kokeillut ottaa 100hz kuva toiminnon pois ja se on hieman korjannut asiaa. Olen kuullut jonkun sanovan, että se "skaalaa kuvan liian nopeasti" .. vaikea sanoa, kun ei noista hirveästi ymmärrä :/ Täytyy kuitenkin kokeilla vielä kerran tuota 100 Hz asetusta muuttaa, jos se siitä paranisi.

Jaa tämä sivu