*

AfterDawn.com Keskustelualueet

Mustan häivytys ongelma

Tässä viestiketjussa on 6 viestiä.

Peleissä ja videoissa musta näkyy tosi epätarkasti varsinkin reunakohdat. Tuollaisia laattoja vain mikkä vaalenee. Saako korjattua?
Tv: Samsung 40'' full hd 100hz motion plus
570 gtx Hdmillä kiinni.
Peleissä täydet asetukset.
Kuva

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 // EVGA GTX 770 + Vesiblockki // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // 40 samsung
▼▼ Tässä viestiketjussa on 5 vastausta - vastaukset ovat mainoksen alapuolella ▼▼
AfterDawn Ilmoitus
Kellään tietoa tästä?

// 3570k @ 4.6 veden alla // ASUS Sabertooth Z77 // EVGA GTX 770 + Vesiblockki // Kingston HyperX 8gb 1866mhz // SFGG modular 800w // Cooler Master HAF932 // 40 samsung
Tuon kuvan perusteellahan kaikki on ihan kuosissa? Ei jummarra... :(

CM 690 II Advanced, i5 2500K, MSI P67A-C43, Scythe Mugen-2 Revision B, XFX Pro550 80+ pronze, CORSAIR DDR3-1600 2*2G CL9 VENGEANCE, Evga gf GTX 570,Samsung 830 SSD 128Gb+ 4.5 teraa, Win 7.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti J-lalli:
hmm, ehkä se näkyy vain minun näytöllä :D no mutta tossa on oikealla valo, minkä pitäisi olla ympyrä ja häipyä tasaisesti, minulla näkyy kuin olisi vain rinkuloita mitkä on vaan vaaleempia ja vaaleempia. jos nyt joku ymmärtää :D

Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Themu:
hmm, ehkä se näkyy vain minun näytöllä :D no mutta tossa on oikealla valo, minkä pitäisi olla ympyrä ja häipyä tasaisesti, minulla näkyy kuin olisi vain rinkuloita mitkä on vaan vaaleempia ja vaaleempia. jos nyt joku ymmärtää :D
Värisyvyys?
32-bittiset?

T: Vesku
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 29.10.2012 @ 23:39

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Themu:
Värisyvyys?
32-bittiset?

T: Vesku
mistäs näitä säätää parhaiten? näyttis, tv vai ohjelmasta?
EDIT: näyttis ainakin ampuu 32-bittistä.
Viestiä on muokattu sen lähettämisen jälkeen. Viestiä on muokattu viimeksi 30.10.2012 @ 13:42

Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.

Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.

Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.