Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
ProgDVB ei kuvaa - kodekkiongelma
9.9.2009 @ 12:55
Meizuman
Siirry käyttäjän sivulleLähetä yksityisviesti
Member
1 tuotearvio
Sellainen tilanne että mulla on Hauppaugen WinTV Nova-T usb digitikku ja mitä oon pari kertaa Hauppaugen omaa WinTV softaa kokeillut niin sehän on täyttä sontaa. Sitten kokeilin pariin otteeseen ProgDVB:tä joka vaikutti erittäin hyvältä. Mutta jossain vaiheessa kun asensin uudemman version, tuli ohjelman mukana joku epämääräinen kodekki joka tunki ruutuun aina sellaisen ärsyttävän "watermarkin". Poistin ohjelman ja sen jälkeen en oo käyttäny tuota tikkua pitkään aikaan, mutta nyt sille olisi tarvetta.
Tällä hetkellä on tilanne se, että oon asentanu uusimman ProgDVB:n ilman mukana tulevia kodekkeja. Kanavat löytyy, ääni kuuluu, tekstit näkyy Ylellä mutta kuva puuttuu.
Eli ProgDVB:n mukana tulee pari shareware kodekkia, joita en koneelleni halua. Sen sijaan käytän k-lite codec packia, jossa pitäisi olla tarvittavat kodekit. Miten saan ProgDVB:n käyttämään eri kodekkia? Listalle ne ei ilmesty codec packin asennuksen jälkeen.
Tällä hetkellä on tilanne se, että oon asentanu uusimman ProgDVB:n ilman mukana tulevia kodekkeja. Kanavat löytyy, ääni kuuluu, tekstit näkyy Ylellä mutta kuva puuttuu.
Eli ProgDVB:n mukana tulee pari shareware kodekkia, joita en koneelleni halua. Sen sijaan käytän k-lite codec packia, jossa pitäisi olla tarvittavat kodekit. Miten saan ProgDVB:n käyttämään eri kodekkia? Listalle ne ei ilmesty codec packin asennuksen jälkeen.
AMD Phenom X4 9950 Black Edition @ 3.2GHz , OCZ Vendetta 2, Gigabyte MA790GP-UD4H, 4GB Corsair Dominator 1066MHz DDR2, Powercolor HD 6950, Corsair HX620W. Antec Three Hundred.
AfterDawn
Ilmoitus
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.