1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ProgDVB ei kuvaa - kodekkiongelma

Viestiketju Keskustelua PC:n digikorteista -osiossa. Ketjun avasi Meizuman 09.09.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Meizuman

    Meizuman Regular member

    Liittynyt:
    30.12.2007
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Sellainen tilanne että mulla on Hauppaugen WinTV Nova-T usb digitikku ja mitä oon pari kertaa Hauppaugen omaa WinTV softaa kokeillut niin sehän on täyttä sontaa. Sitten kokeilin pariin otteeseen ProgDVB:tä joka vaikutti erittäin hyvältä. Mutta jossain vaiheessa kun asensin uudemman version, tuli ohjelman mukana joku epämääräinen kodekki joka tunki ruutuun aina sellaisen ärsyttävän "watermarkin". Poistin ohjelman ja sen jälkeen en oo käyttäny tuota tikkua pitkään aikaan, mutta nyt sille olisi tarvetta.

    Tällä hetkellä on tilanne se, että oon asentanu uusimman ProgDVB:n ilman mukana tulevia kodekkeja. Kanavat löytyy, ääni kuuluu, tekstit näkyy Ylellä mutta kuva puuttuu.

    Eli ProgDVB:n mukana tulee pari shareware kodekkia, joita en koneelleni halua. Sen sijaan käytän k-lite codec packia, jossa pitäisi olla tarvittavat kodekit. Miten saan ProgDVB:n käyttämään eri kodekkia? Listalle ne ei ilmesty codec packin asennuksen jälkeen.
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu