1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

combo-digiboksi

Viestiketju Keskustelua satelliittivastaanotosta ja satelliit -osiossa. Ketjun avasi satin1711 15.04.2012.

  1. satin1711

    satin1711 Member

    Liittynyt:
    18.06.2008
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minulle on tulossa tämä digiboksi Ferguson Ariva TS100 HD-combodigiboksi, USB PVR ready, DVB-S2/T ja en ole koskaan käyttänyt firmwarea. Kuinka se toimii ja onko niitä pelkästään laitteen valmistajan sivulla. Olen käynyt siellä ja niillä on listassa ariva 100 ja 100e ja sitten pelkästään ariva hd-combo, valitse nyt niistä. Olen ostanut ne satshopista.
     
  2.  
  3. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Mikäli laite nyt sinulle on tulossa, niin onko joku toiminnallinen syy päivittää laitteen Firmwarea.

    Firmware löytyy yleensä valmistajan sivuilta. Kannattaa todella ensin lukea mitä uutta tukea päivitykset laitteelle tuovat ja sen perusteella päättää onko niistä mitään hyötyä ja tarvetta päivitykseen.

    Etsin myös sen Firmwarepäivitystä, niiden sivut ei ole kaikkein selkeimpiä.
    Todella en löytänyt tuolle ko. tyypille sopivaa.
    Firmwarepäivitystä ei kannata tehdä jos ei ole varmuutta, että se on oikea, koska muuten se mahdollisesti sekoittaa koko laitteen toiminnan.
     
  4. satin1711

    satin1711 Member

    Liittynyt:
    18.06.2008
    Viestejä:
    53
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kiitos, luulin että se on melkein pakollista, lähetin valmistajalla kyllä sähköpostia mutta vastausta ei vielä tullut. Mutta kiitos vastauksesta.
     
  5. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    17.03.2006
    Viestejä:
    6,836
    Kiitokset:
    783
    Pisteet:
    193
    Vastauksestasi voi päätella ettei Firmwarepäivitykseen ole mitään tarvetta, joten voit huoletta unohtaa koko asian.
     

Jaa tämä sivu