1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Tallennusten säilyminen Topfield TF 500 PVRc?

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi damoma 05.11.2009.

  1. damoma

    damoma Member

    Liittynyt:
    14.03.2005
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Topfield TF 500 PVRc digiboxi, jolle olen tallentanut reilun vuoden aikana kymmeniä elokuvia Canal+ -kanavilta.

    Nyt sitten olen huomannut, että alkupään tallennuksissa on ongelmia. Yrittäessäni toistaa tallennuksia ensimmäistä kertaa, tämä ei onnistukaan. Siis niin, että syystä tai toisesta tallennuksen toistaminen ei onnistu vaan toiston asemesta kuvaa ja ääntä ei näy ja ruutuun tulee teksti "valittu kanava on salattu tai sillä ei ole ohjelmaa". Kanavakortti on säilynyt samana, kanavapaikkojen suhteen en muista, onko päivityksiä ollut liittyen Canal+ -kanaviin.

    Erikoisinta tässä on se, että osassa tallennuksista on kyseinen ongelma tallennuksen alussa mutta hetken päästä ongelma poistuu ja tallennus näkyy normaalisti.

    Onko kellään neuvoja ongelman korjaamiseksi tai muuten asiaan liittyvää infoa? Kaikki tieto tervetullutta!
     
  2.  
  3. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Niissä on varmaan vielä se salauksen symbooli mukana? Niistä pitää poistaa salaus jos meinaat säilöä pidempää. Salaus avaimia käsittääkseni muutetaan kortille aika ajoin ja vanhat nauhoitukset tulee katselukelvottomiksi. Toi boksi muutenkin on pirun hidas pääsemään ton ohjelma salattu ilmoituksen ohi ihan tv katselussa.
     
  4. turska

    turska Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    4,040
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  5. LaLLi80

    LaLLi80 Senior member

    Liittynyt:
    23.11.2003
    Viestejä:
    5,010
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    Itse olisin pysynyt Procasterin käyttäjänä jos kolme perättäistä ei olisi hajonnut käsiin. Procaterissa tallennusten purku automaattisesti vaikka yön aikana ja salaman nopea kanavan vaihto verrattuna toppy 500pvrc boksiin.
     

Jaa tämä sivu