1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kaon digiboksin ja Sony putkitelevisio käyttöohje

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi Haltsu1950 23.11.2013.

  1. Haltsu1950

    Haltsu1950 Newbie

    Liittynyt:
    23.11.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Osaisiko joku kertoa ja neuvoa kuinka saan tallennettua kaikki kaapeliverkon (WELHO) suosikkikanavat haluamaani television muistipaikkoihin?
    - YLE TV1 Muistipaikka 1
    - YLE TV2 Muistipaikka 2
    - MTV3 TV3 Muistipaikka 3
    - Nelonen Muistipaikka 4
    - SUB-kanava Muistipaikka 5
    - YLE TEEMA Muistipaikka 6
    - JIM-kanava Muistipaikka 7
    - FOX-kanava Muistipaikka 8
    - TV5-kanava Muistipaikka 9
    - YLE FEM Muistipaikka 10 jne.
    - Minulla ei ole maksullisia televisiokanavia!
    - Minulla on SONY DVD-soitin RMT-D187P, joka on kytketty didboksin ja television yhteyteen.
    - Televisio käynnistyy DVD-soittimen kaukosäätimellä ja television kanavat saan näkyviin ja säädettyä kaikki kuva/ääni/kanava-asetukset Digiboksin kaukosäätimellä.
    - Kiitos hyvistä neuvoista kaikille etukäteen!
    - Digiboksi on KAON perusdigoboksi kaapeliverkkoon.
    - Televisio on SONY putkitelevisio KV-21CT1E

    - Hannu Hallikainen
     
    Viimeksi muokattu: 30.01.2014
  2.  
  3. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Valitettavasti noin puutteellisilla tiedoilla ei hyvällä tahdollakaan voi esittää edes arvauksia. Varmaan sinulla on käsitys siitä, toimiiko televisio eli tuleeko edes kohinaa näkyviin? Kaon digiboksi voidaan liittää televisioon useammalla eri tavalla. Pitäisi tietää, mitä liitäntätapaa (SCART, S-video, RF) käytät. Jouduitko DVD:n katsomiseksi muuttamaan kytkentöjä, vai onko DVD-soitin ollut "aina" liitettynä televisioon?

    Kun edes noihin tietäisi vastauksen, voisi miettiä, mistä mahdollisesti voisi kiikastaa, vai sattuiko vain niin, että joko digiboksi tai tv vain sattui rikkoontumaan tuossa yhteydessä.
     
  4. Haltsu1950

    Haltsu1950 Newbie

    Liittynyt:
    23.11.2013
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Pitääkö minun lähettää kuvat digiboksista, televisiosta, kaukosäätimestä ja vielä kuva siitä, että kanavat ovat väärässä järjestyksessä!!!! - Minä en onnistu asettamaan tv-kanavia minun haluamille kanavapaikoille!!!??? - Minä en ole onnistunut saamaan kaon digiboksin täydellistä käyttöohjetta joka opastaisi kanavien muuttamisen haluamalleni kanavapaikoille!???
    - Hannu Hallikainen
     
  5. 1pertti

    1pertti Senior member

    Liittynyt:
    10.09.2008
    Viestejä:
    9,078
    Kiitokset:
    1,201
    Pisteet:
    243
    Olet vaihtanut kokonaan tuon ensimmäisen tekstin, jota edellä kommentoin. Nyt siteeraamasi teksti oli siis vastaus kysymykseen, joka on poistettu. Siksi se näyttää tässä vaiheessa oudolta.

    Muokataksesi kanavaluetteloa paina ensin MENU, selaa <>-näppäimillä kohtaan Muokkaa kanavaluettelo ja valitse se painamalla OK.

    Valitse vasemmasta reunasta ensin toisilla nuolinäppäimillä kohta Siirrä ja siirry sitten <> nuolinäppäimillä luetteloon, jossa näkyy kaikki kanavat. Valitse kanava, jonka paikkaa haluat siirtää, ja paina OK. Paina sitten sinistä Info-painiketta ja siirry nuolinäppäimillä paikkaa, johon valittu kanava siirretään.

    Tarpeettomat kanavat voit lopuksi ohittaa tai poistaa valitsemalla toiminnon ensin vasemmasta reunasta ja siirryt sitten kanavaluetteloon, josta valitset ohitettavat tai poistettavat kanavat.

    Poistu toiminnosta EXIT-painikkeella, jolloin kysytään, haluatko tallentaa muutokset. OK = Tallenna, EXIT = Poistu tallentamatta.

    Edit. Turhahan sitä on kiitellä, pääasia että alkaa toimia. Jos kuitenkin tulee vielä kysyttävää jostakin muusta asiasta, niin avaa sille uusi ketju äläkä muuta tämän ketjun kysymyksiä.
     
    Viimeksi muokattu: 20.04.2014

Jaa tämä sivu