1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Humax PVR9200C: tallennusongelmia

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi iriSHA 14.04.2010.

  1. iriSHA

    iriSHA Member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei

    Digiboksi toiminut pian kaksi vuotta moitteettomasti, mutta nyt lakkasi kokonaan tallentamasta.

    Ongelmat alkoivat ilmeisesti siten, että pari vuorokautta sitten yöksi ohjelmaoppaasta ajastamani ohjelmat jatkoivat tallennustaan vielä seuraavana päivänä puolilta päivin. Muisti ei ollut täyttynyt ja poistin ko. tallennukset kokonaan. Kuitenkin laite tallensi vielä sen jälkeen eilen ohjelmaoppaasta ihan OK tähän iltaan asti, jolloin huomasin että yksi iltapäivän ohjelmista oli saanut eteensä (tallennettujen ohjelmien luettelossa) keltaisen suorakaidesymbolin alareunassaan vihreä ympyrä. Ohjelmaa ei pystynyt katsomaan ja poistin tallennuksen.

    Nyt ei tallenna enää ollenkaan, ei ohjelmaoppaasta, ei manuaalisesti eikä Etsi-toiminto-valikostakaan. Myöskään suoratallennus meneillään olevasta ohjelmasta ei onnistu. Aina tulee se sama kelta-vihreä symboli tallennuksen eteen eikä näitä ns. tallenteita voi katsoa. Myöskään digiboksin näyttöön ei tule REC-tunnistetta tallennuksen merkiksi. Mutta muuten kyllä näytää ohjelmisto-oppaassa huolivan tallenuksen, siis näyttää normaalilta, mutta ei vaan tallenna.

    Minulla on automaattiset ohjelmistopäivitykset käytössä ja tein vielä äsken uuden päivityksen. Olen myös palauttanut tehdasasetukset, mutta ei vaikutusta.

    Mikähän neuvoksi, onko laite tosiaan rikki vai onko jotain vielä itse tehtävissä?

    Kiitos avusta etukäteen.
     
  2.  
  3. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oletko kokeillut ottaa Boxin pois seinästä hieman pitemmäksi aikaa. Myös kovalevyn alustus voisi auttaa.
     
  4. iriSHA

    iriSHA Member

    Liittynyt:
    29.01.2007
    Viestejä:
    41
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Boksi oli juuri suljettuna useita tunteja ennen avaamista ja myös alustus tehty. Eivät ole auttaneet. Ilmeisesti siis vikaa, vikaa...
     
  5. hatsatsaa

    hatsatsaa Member

    Liittynyt:
    02.04.2010
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla alkaa olla samantapainen ongelma. Tökkimistä ja kerran jäänyt tallentamaan kovon täyteen! Kovo alkaa varmaankin olla lopussa.
     
  6. Joensuu

    Joensuu Active member

    Liittynyt:
    08.05.2007
    Viestejä:
    2,545
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
    Humax CXC-2000PVR on toiminut moitteetomasti vuodesta 2004 lähtien,joten tämä malli on ainakin lunastanut varmuutensa.Levytilaa ei tosin ole kun 80 gigaa mutta hyvin on riittänyt.
     

Jaa tämä sivu