Tilaa AfterDawnin viikoittainen uutiskirje.
Finnsat tallentavaan elokuvien siirto, fsh05pvr
5.7.2011 @ 11:43
JaNi000
Lähetä yksityisviesti
Newbie
Pystyykö esim. muistitikulla siirtämään elokuvia Finnsattin tallentavaan boxiin, vai tarviiko jonkinlaisen kaapelin tietokoneen ja boxin välille?
USB portti löytyy boxista, vaan mitenkähän tuo itse siirtäminen käytännössä onnistuu?
Malli: Finnsat fsh05pvr
USB portti löytyy boxista, vaan mitenkähän tuo itse siirtäminen käytännössä onnistuu?
AfterDawn
Ilmoitus
6.7.2011 @ 10:41
Lainaus:Tuskin onnistuu, ja jos onnistuu, niitten leffojen PITÄÄ olla samassa muodossa mitä poksi itsekin tallentaa, eli 99,9% varmuudella mpeg2-ts -formaatissa ja em. laitteelle ominaisten merkkibittilippujen on oltava päällä....
Pystyykö esim. muistitikulla siirtämään elokuvia Finnsattin tallentavaan boxiin, vai tarviiko jonkinlaisen kaapelin tietokoneen ja boxin välille?
Homman mielekkyydestä voi olla montaa mieltä, omasta mielestäni "kusee" ja pahasti...
Kun noita verkkotoistimia on monenhintaisia ja -kykyisiä....
T: Vesku
Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Tämä viestiketju on suljettu, johtuen siitä, että ketjun uusimmasta viestistä on kulunut yli 180 vuorokautta. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että et voi vastata tähän viestiketjuun lainkaan.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
Mikäli sinulla on lisättävää tai kysyttävää tähän samaan aiheeseen liittyen, ole hyvä ja aloita aiheesta uusi viestiketju tämän sivun kautta.
AfterDawn
>
Keskustelu
>
Keskustelua kaapeliverkon digibokseista
>
Finnsat tallentavaan elokuvien siirto, fsh05pvr