1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Digiboksi häiriintynyt ohjelmakortin poistosta

Viestiketju Keskustelua kaapeliverkon digibokseista -osiossa. Ketjun avasi t_h 23.02.2010.

  1. t_h

    t_h Member

    Liittynyt:
    23.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla oli vuoden käytössä Welho maksu-tv ja ohjelmakortti Topfieldin TF400 PVRC-digiboksissa. Luovuin palvelusta ja vein kortin Welholle. Kortin poistamisen jälkeen ulkomaiset ilmaiskanavat eivät ole näkyneet.
    Olen vaihtanut antennijohtoa, palauttanut tehdasasetukset ja suorittanut kanavien uudelleenhaun.

    Nuo ulkom. lmaiskanavat tosin näkyvät kaikki moitteettomasti kun antennijohto menee suoraan seinään. Kun välissä on jakoliitin, kyseiset kanavat eivät näy ja ruudulla on teksti EI SIGNAALIA tai pikselikuvaa.

    Jakoliitin on käytössä Welho laajakaistan Thomson-modeemin vuoksi, koska se ei toimi jakoliittimen kautta vaan tarvitsee suoran antenniyhteyden.

    Antennipistorasiassa on vain kaksi reikää ja laitteita on kolme; laajakaistan ja boksin lisäksi radio. Ohjelmakortin poiston jälkeen ulkomaiset ilmaiskanavat eivät ole näkyneet jakoliittimen kautta, sitä ennen vuoden ajan moitteettomasti.

    Mitä muuta voin vielä tehdä? Welholta olen odotellut vastausta muutaman päivän.
    Kiitos etukäteen neuvoista :)
     
    Viimeksi muokattu: 23.02.2010
  2.  
  3. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Oletko koittanut toisen jakoliittimen vaihtamista.
    Itselläni myös welho ja seinässä tälläinen viritys.

    2 antennireikää tv + radio.Tv antennipistokkeessa jakoliitin ja sen molemmissa päissä
    liittimet,näin antennilähdöt neljälle laitteelle ja kaikki toimii.

    Motorolan modeemi + digiboxi + televisio + toinen televisio,joka toimii myös tietokoneen näyttönä.

    http://oma.afterdawn.com/aba120/show_image.cfm/24858/full

    Jos ilman liitintä toimii ja liittimen kanssa ei,niin vois olla tossa liittimessä vikaa.
    Minkälainen liitin,onko se sellainen muovirimpula,vai kunnon metallinen liitin.

    Toimiiko netti normaalisti.

    PS. Welholta et vastausta saa,ne eivät vaivaudu pahemmin sähköposteihin vastailemaan.


    Soita --> Welho --> Vikapäivystys. 09 1565 777
     
    Viimeksi muokattu: 24.02.2010
  4. t_h

    t_h Member

    Liittynyt:
    23.02.2010
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos sinulle, aba120, vika oli liittimessä. Vaihdoin uuteen liittimeen ja kaikki kanavat näkyvät taas. Ja minä luulin, että olkkarissani on liikaa piuhoja :)
     
    Viimeksi muokattu: 24.02.2010
  5. aba120

    aba120 Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    3,564
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    OK.Hyvä kun taas laitteet pelaa.
     

Jaa tämä sivu