1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Taulutelevisio hankintaan apua.

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jakkemo 10.09.2013.

  1. jakkemo

    jakkemo Newbie

    Liittynyt:
    10.09.2013
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    1
    Olisi siis tarvetta uudelle taulutöllölle ja sen hankita aiheuttaa päänvaivaa, sillä päättäminen ei ole ikinä ollut vahvoja puoliani. Oikeastaan ainoa asia mistä olen varma on se, että kokoa tulisi olla 40 - 42 tuumaa. Televisio tulee pääosin tavalliseen TV:n katseluun ja playstation 3 konsolin pelaamiseen. Vuoden sisään muutan todennäköisesti uuteen asuntoon, jolloin paremman nettiyhteyden ansiosta Smart-Tv ominaisuudet tulevat luultavasti käyttöön. Teeveestä katson hyvin paljon urheilua ja tykkään katsoa myös elokuvia esimerkiksi Blu-raynä. Olen käsittänyt että hertsien määrä vaikuttaa kuvan sulavuuteen etenkin urheilussa, joten sellaisia ominaisuuksia vaadittaisiin. Hintaa telkulla tulisi olla maksimissaan 1000€. Myöskin 3D ominaisuudet kiinnostavat jonkin verran, mutta pänvaivaa aiheuttaa esimerkiksi valinta aktiivi ja passiivi 3D mallien välillä. Passiivi on saamassa yliotettaa, sillä esimerkiksi LG malleissa tämä Dual Play ominaisuus kiinnostaa kovin paljon. Television input lageista on hankala löytää tietoa muuten kuin tietystä malleista, mutta se ei todellakaan ole toivottua. On varmasti hankalaa kenelläkään päättää puolestani, mutta toivottavasti jotain apua löytyy. Itse olen harkinnut esimerkiksi seuraavia malleja:

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...S-42-3D-LED-televisio#tab-product-description

    http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...-T2-USB-PVR-WiFi-DLNA#tab-product-description
     
  2.  
  3. vps358

    vps358 Active member

    Liittynyt:
    14.11.2009
    Viestejä:
    4,494
    Kiitokset:
    227
    Pisteet:
    93
    Eka LG 30-40 ms, toka LG 101 ms.
    Sinähän sitä töllöä (ja sen pilviä) tuijotat...

    T: Vesku
     

Jaa tämä sivu