1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Sony EX500 kokemuksia?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi _Spoonman_ 13.03.2010.

  1. _Spoonman_

    _Spoonman_ Member

    Liittynyt:
    20.02.2010
    Viestejä:
    4
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Onko olohuoneeseen jo löytynyt sonyn ex500? Käyttökokemuksia ja onko tv mennyt w5500:een verrattuna eteenpäin?
     
  2.  
  3. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itseänikin kiinnostaisi kovasti kokemukset ko. sarjasta, eritoten tuosta 55":sta versiosta (KDL-55EX500). Hinta ei paha ja mitä vähän olen netistä löytänyt, niin kokemuksetkaan eivät ole negatiivisia olleet. Onko kellään AD:n käyttäjistä omakohtaisia kokemuksia?
     
  4. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse itselleni vastaten: Tilasin töllön ja ei voi muuta sanoa, kuin että ainakin näin yhden päivän käyttökokemuksen perusteella olen enemmän, kuin tyytyväinen. Loistava kuva (varsinkin PS3-peleissä ja BD-leffoissa) ja muutenkin oikein soiva peli. En ole ainakaan toistaiseksi havainnut valovuotoja ja mustat ovat mustaa.
     
  5. Kabae

    Kabae Member

    Liittynyt:
    19.03.2010
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eilen kävin vaihtamassa vanhan Samsungin 37" tuohon 46EX500 ja tyytyväinen olen tähän asti ollut. Pelkäsin nettilueskelujen perusteella eniten onko musta mustaa vai harmaata mutta iloiseksi yllätykseksi musta on oikeasti todella mustaa. Muitakaan valovuotoja tai pilveilyjä ei ole silmään osunu vaikka niitä olen yrittänyt metsästää. Lisäksi tuo 100Hz tekniikka on mielestäni mennyt eteenpäin verrattuna W5500 malliin.

    Tarkoituksena oli ostaa isompi tv kuin edellinen ja puntaroin kauan 40" ja 46" tuumaisten välillä. Luojan kiitos päädyin tuohon isompaan koska silmä tottui tuohon kokoon jo esimmäisenä iltana. Niin ja sitä katseluetäisyyttä on 2,5m. Olisihan se 52" jopa tuohon mennyt mutta.. :D

    Miten se meni.. "Liika on aina liikaa ja kohtuus on edottomasti liian vähän"
     
  6. jarsaman

    jarsaman Regular member

    Liittynyt:
    05.01.2007
    Viestejä:
    2,038
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taidan myöskin tilata telkkarin romun 42 tuumaisen Mirain tilalle. Miten mahtaa toimia myös tietokoneen näyttönä?
     
  7. Pume

    Pume Regular member

    Liittynyt:
    20.10.2004
    Viestejä:
    297
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei ole koneen näyttönä tullut testattua, mutta ainakin PS3:n kanssa on täydellinen :)
     
  8. irteppi

    irteppi Member

    Liittynyt:
    22.06.2007
    Viestejä:
    93
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onko input lagia konsolilla pelattaessa vai onko se vaan pc:n kanssa ongelma?
    Tuo 46ex500 kiinnostaa ihan sikana!
     
    Viimeksi muokattu: 11.06.2010

Jaa tämä sivu