1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Olisi LG 42LH3000 töllö hankinnassa...olenko tekemässä suuren virheen?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi Guilty123 23.11.2009.

  1. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo eli saisin gigantista tuon LG:n 42" telkkarin "naapurialennuksella" 650€. Onkos täällä porukalla kokemuksia tuosta laitteesta? mitä olen lukenut netistä jotain kommentteja niin on saanut haukkuja äänen toistosta ja turhan kovasta tv äänestä jos kuuntelee tv:n omista kaiuttimista mutta itelläni tulee siihen kotiteatteri kiinni joten ei pitäisi olla tuota ongelmaa. mutta jos jollakin olisi jotain kokemuksia tuosta laitteesta niin vielä olisi vajaa 2 viikkoa aikaa muuttaa ostopäätöstä. kyseessä on siis ensimmäinen lcd televisioni ja se korvaa vanhan kuvaputkipa**an joten varmasti siihen verrattuna ainakin parannusta luulisi olevan :)
     
  2.  
  3. Niamu

    Niamu Member

    Liittynyt:
    11.03.2006
    Viestejä:
    44
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Itse en kyl ostais ku noissa lg:n paneeleissa on ollut jonkin verran vikoja mutta ei tuo hintakaan kyl mikään paha oo ja ainahan takuu on jos vaan jaksaa juosta töllöttimen kanssa.
     
  4. MEGAZERO

    MEGAZERO Regular member

    Liittynyt:
    29.11.2008
    Viestejä:
    303
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen sitämieltä että hintaisekseen kelpo peli! Joten eikun kauppaan vain hakemaan! ;)
     
  5. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    paneeleissa vikaa? tollasta en ole kuullutkaan :) mut onhan noissa lg:n telkkareissa markkinoiden paras pikselitakuu ja gigantti on kuitenkin tossa ihan vieressä niin ei se nyt kauhee vaiva ole vaihtaa uuteen jos jotain ongelmaa tulee:) mut jos kerta muita ongelmia ei ole niin kai mä tuon sit otan.
     
  6. juuso65

    juuso65 Regular member

    Liittynyt:
    20.08.2004
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    LG:n malleissa pieniä juttuja on tullut eteen

    - jotkut yksilöt sirisee
    - minimi volume on aikas "kovaääninen" etenkin yöllä jos muut nukkuu

    onhan gigantissa se 30 päivän palautusoikeus jos ei laite miellytä
     
  7. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo tosta sirinästä ja kovasta äänestä olen kuullutkin mutta sen ei pitäs olla ongelma jos televisioon kytkee ulkoisen äänilähteen esim. kotiteatterin minun tapauksessani:)
     
  8. Haksu

    Haksu Member

    Liittynyt:
    27.11.2003
    Viestejä:
    15
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse hankin eilen eli 10.12.2009 ja ei ole tarvinnut katua,liitetty kotiteatteri sarjaan ja toimii hyvin,kuvan laatu ok ja muutenkin kelpo ostos.
     
  9. Guilty123

    Guilty123 Regular member

    Liittynyt:
    04.02.2007
    Viestejä:
    296
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    itse ostin kanssa kyseisen mööpelin 4. päivä ja samoin olen ollut erittäin tyytyväinen. minun amatöörisilmille kuvanlaatu on jopa todella hyvä :D. eikä ollut ainakaan minun yksilössäni noita ääniongelmia ilman kotiteatteriakaan.
     

Jaa tämä sivu