1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

LG 37LB2R jalustan irroitus?

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi jpaajarvi 16.10.2009.

  1. jpaajarvi

    jpaajarvi Member

    Liittynyt:
    16.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Sattuuko paikalla olemaan ko. tv:n omistajaa, jolla olisi antaa vinkkiä miten LG 37LB2R tv:n jalusta irroitetaan?

    Päätin sitten nimittäin viimeinkin luopua rakkaasta tv-tasostani ja ripustaa taulutelevision tauluksi seinälle. Projekti meni hyvin aina siihen asti, kunnes minun piti irroittaa tv:n jalusta, jotta taulu-tv:stä tulisi taulun näköinen ilman ylimääräisiä ulokkeita.
    Tv-tasoa vasten tuleva, vaakatasossa oleva jalustan pohjaosa lähti irti isommitta kivuitta, mutta sen ja tv:n välille jäävää tiiliskiven muotoista "kaulaa" en saanut irti sitten millään.

    Muistaakseni kokosin jalustan itse kun muutama vuosi sitten hankin töllön, ikävä kyllä en vain kuollaksenikaan muista miten homma meni, jotta voisin tehdä samat tempun päinvastoin. Ohjekirjassakaan ei ole mainintaa asiasta, ja viisas internettikään ei antanut apua :(

    No, toistaiseksi tv lilluu seinällä kaula kiinnitettynä, pitänee kokeilla soittaa ensi viikolla tuotetukeen, jos täällä ei käy tuuri.

    T: Kädetön
     
  2.  
  3. jpaajarvi

    jpaajarvi Member

    Liittynyt:
    16.10.2009
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma ratkaistu. Tuo "kaula"palikka oli kiinni neljällä ruuvilla.

    Asiassa on aavistuksen pelottavaa se, että kaulan mukana tuli pirun raskas valurautainen rakenne, joka oli kiinni tv:n sisäisessä tukirungossa. Todennäköisesti kaularakenteen ainoa tarkoitus oli toimia L-mutkana, joka ei hötky vaikka tv:tä pöydällä hieman vahingossa tönäisisikin.

    Kaupan päälle LG:n support:kin vastasi tänään mailitse "Thank you for contacting us. Unfortunately the "neck" of the TV is not a removable part.", joten saattaapi olla, että minulla on joku päivä tv:n sisuskalut tipahtaneena lattialle, jos tuo rakenne oli siis välttämätön myös seinäasennuksessa

    Vaan siinäpähän tuo nyt nököttää seinällä hyvän näköisenä, vaikka ei supportin mukaan pitäisi olla mahdollista

    T: Uhkarohkea, ei-enää-ihan-niin-kädetön
     

Jaa tämä sivu