1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Fallout 3 goty ja kovalevy

Viestiketju Xbox 360 -osiossa. Ketjun avasi ägräs 12.12.2011.

  1. ägräs

    ägräs Regular member

    Liittynyt:
    27.02.2005
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tervehdys. Minulla on xbox360 4 gb ja 16 gigan usb-muistitikku. Hommasin Fallout 3 gotyn olettaen että voin asentaa lisäosat tuolle muistitikulle, kuten olen tehnyt muillekin peleille. Noh vehje ilmoittaakin että tarvitsen kovalevyn! Siis voi helvetin perse, täytyykö mun ostaa sadan euron virallinen xbox-kovalevy että voin pelata noita lisäosia?
     
  2.  
  3. ägräs

    ägräs Regular member

    Liittynyt:
    27.02.2005
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Nyt olen tarpeeksi kypsynyt netin selaamiseen tämän aiheen osalta ja voin sanoa että kalliiksi tulee. Fallout 3:en lisäosia ei voi asentaa usb-tikulle, vaikka tilaa olisi kuinka paljon ja vaikka muita pelejä sinne voi asentaakin. Ja xboxin aito ulkoinen kovalevy maksaa sen sata euroa... Tällainen pelleily voi olla mahdollista vain konsolimaailmassa.

    No varoituksen sana muille, ÄLKÄÄ ostako xbox 360 4gb versiota. Tuo 4 gigaa ei ole edes kovalevy vaan flash-muisti, kuten usb-tikutkin. Hommatka suoraan 250gb versio niin pääsette vähemmällä.
     
  4. hallu1984

    hallu1984 Regular member

    Liittynyt:
    08.04.2008
    Viestejä:
    235
    Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26

    Hommaat vaan jostain halvalla vanhemman xbox 360:sen kovalevyn ja purat siitä suojakuoret pois, niin se käy suoraan uuteen xbox360:seen
     
  5. mcmopo

    mcmopo Active member

    Liittynyt:
    01.07.2003
    Viestejä:
    1,507
    Kiitokset:
    15
    Pisteet:
    68
    Toinen vaihtoehto on tilata normaali kiintolevy ja modata se xboxiin käyväksi. Tuossa on vaikka yhdet ohjeet. Modaukseen käyviä levyjä saa noin 50e (riippuu minkä kokoisen haluaa) vaikka verkkokaupasta.

    EDIT: Toimivat levymallit on tuossa.

    WD Scorpio Series BEVS/BEAS
    WD Scorpio Blue Series BEVS/BEVT
    WD Scorpio Black Series BEKT/BJKT
    WD VelociRaptor Series

    Ja koot on

    20GB
    60GB
    120GB
    250GB

    EDIT2: Tietääkseni myös isommat levyt käy mutta käyttöön et saa enempää kuin tuon 250gb.
     
    Viimeksi muokattu: 15.12.2011
  6. ägräs

    ägräs Regular member

    Liittynyt:
    27.02.2005
    Viestejä:
    184
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos vastauksista, mutta menee liian vaikeaksi. Hommasin konsolin juuri siksi, ettei tarvitsisi tällaista säätöä aina kun vähän haluaa jotain pelata. Otti siinä määrin päähän tämä että ostin uuden 250 gigan boxin... Jos saan vanhan myytyä järkevään hintaan niin en häviä kuin 50 euroa. Paljon parempi diili kuin ostaa tuo virallinen ylihinnoiteltu kovo.
     

Jaa tämä sivu