Moro moro. Elikkäs uutta käyttistä hakemassa... Tällä hetkellä mulla on radeon 4670 ei mikään tykki. No olen tässä pähkäillyt että kumpaakohan sitä nyt loppupeleissä käyttäis nvidia vai tota ati:a? Kumminkin hinta olis noin 150 max... Mitäkö tekisin sillä no suurimmaksi osiksi pelaisin Css:ää joskus ut:tä ja paljon kattelisin leffoja... Ja korjatkaa jos olen väärässä että kuinka on ihan sellanen tunne, että ei tuo nykyinen näyttis jaksa pyörittää tota css:ää oikeen kunnolla voiko olla mahd. Siis ihan perus asetuksilla pelistä ja näyttiksestä. ei tod mitään hight asetuksia...
Jos minulla toimi aikoinaan Crysis HD2600PRO näytönohjaimella ihan hyvin niin kyllä tuolla pitäisi pyöriä peli kuin peli. Mut jos uuden haluat niin HD4870 1GB muistilla olisi sinulle sopiva.
Samaa mieltä! Sapphire radeon hd 4870 1gb lähtee jimmssistä 150 eurolla. EDIT: CSS pyörii hd 4670:lla ihan erinomaisesti
No niin minunkin mielestäni. Koska edellinen kokoonpanoni oli agp väylällä joku 6600gt korttinen. Ja silläkin pelas tota css ihan mainiosti. Voiko jossakin muussa olla vikaa.
Pentium 4 3,4GHz ja Geforce 6600 ja Crysis läpi täällä . Kaveri kyl sano et on siulla aika pitkä pinna kun jaksat tuota lagaamista kattoo.