Eli olen hankkimassa uutta tietokonetta, muista osista tiedän jonkun verran mikä olisi hyvä minun käyttöön sun muuta, mutta näytönohjaimista en tajua enää mitään. Eli voisitteko te viisaammat auttaa minua hädässä Sattuneista syistä pitää ostaa pakettikone, joten älkää ehdotelko että itse kasaisin. Mikä näistä näytönohjaimista olisi paras pieneen pelailuun, joka pyörittäisi pelejä hyvin resoluutiolla 1024x768? Mieluiten mahdollissimman hyvillä grafiikoilla tietenkin ja jos uusimmista nyt Fallout 3 ja Halo 2 pyörisi Verrattavat näytönohjaimet: Ati Radeon HD4650 Nvidia Geforce 130GT Nvidia Geforce 220GT Kiitoksia vastauksista näin etukäteen
Tietokoneen olisin hankkimassa Verkkokaupasta, Euronicsiltä tai veikon koneesta. Voi toki ehdottaa muutakin. Budjetti on 600€, eikä haittaa jos menee vähän yli. Unohtui mainita, jos löytyy hyviä läppäreitä peruspelikäyttöön niin niitäkin saa ehdotella samalla budjetilla. Eli peleinä jos Halo 2 ja Fallout 3 pyörisi hyvällä FPS:llä. Kiitos http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=46797 Olisiko tuo hyvä läppäri minun käyttööni?