Elikkä onko tuo 4670 paljonkin parempi kuin tuo 4650 ja pyörittääkö parempi noista hyvin esim cod4 tai far cry2?
Ja tuo minun allekijoituksen kokoonpano ei ole vielä kiinni se on vasta ehkä tulevaa ja pitäisi tietää tilaanko 4650 vai 4670.. .
4670 on paljon tehokkaampi. Edellämainitut pelit pyörivät oikein hyvin, FC2 hieman pienemmällä resolla. Antialliasing, eli reunojenpehmennys kannattaa ottaa pois. Tämän sitten ostat. Paras 4670.
Siinä joitain testejä mistä löytyy sekä 4670 että 4650, antaa jotain ideaa vaikka eri merkkisillä saattaa pienia eroja olla. http://img295.imageshack.us/img295/5236/clipboard01du2.png
Kiitos paljon tiedoista pistän 4670:n tilaukseen. Ja vielä kysyisin mikä on maksimi lämpö? Eli missä lämpötilassa kannattaa jo huolestua tuolla 4670:illä
Ei ainakaan mulla ole mitään Sapphirea vastaan. Kun menee rasituksessa yli 85 astetta, niin kannattaa huolestua. Jos et ole vielä tilannut niin laitappa mukaan yksi kotelotuuletin.
Sorry että vaivaan vielä, mutta voisiko joku kertoa mikä pixel shader ja Vertex Shader versiot tuossa Radeon 4670 512M laatassa on??? Edit. ÄÄÄH minä olin nyt hieman puusilmä, gpureview kertoi sittenkin versioiden olevan 4.1. ei ongelmaa enää unohtakaa tämä kysymys