Moi! Elikkäs tälläsiä aiheita on koko netti ja tämä afterdawn täynnä, mutta mistään en ole löytänyt/saanut VARMAA tietoa tästä eli asia olis tällänen elikkä: aion ostaa Jimm's PC Storesta seuraavanlaisen Näytön ohjaimen: XFX GeForce GTS 250 (saa toki suositella melko saman hintaista, mutta tehokkaampaa/halvempaa, mutta hyvää näytön ohjainta pelaamiseen. Peleihin esim. Left 4 Dead 2)ja koneeni emolevyssä on yksi PCI-E x16 korttiliitäntä ja en ole varma kun tuo näytönohjain jonka aikoisin ostaa niin vaatis PCI-E 2.0 liitännän, mutta sellaista ei ole niin käykö tuo kortti tuohon minun liitäntääni eli PCI-E x16 liitäntään ja jos käy niin onko sillä jotain sivuvaikutuksia esim. että se toimisi hitaammin? Auttakaahan miestä mäessä. Ja Kiitos Kaikille Jo Etukäteen!!!
Katsoppa onko tuosta apua http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/625945-pci-e-2-0-x16-etc-kysymyksia.html
minulla on pci-e x16 väylä ja ostin nvidia gt220 muistaakseni se on pci-e 2.0,ja minulla ainakin kävi ja toiminut moitteetta
Toimii täydellisesti, Pci-e standardit on täydellisesti taaksepäin yhteensopivia, pistää kyl miettimään että miksi niitä kehitetään
Joo, elikkä taidan laittaa näytönohjaimen tilaukseen ei kukaan osannut sanoo mitään tost näytön ohjaimesta minkä aijon ostaa et on ko se hyvä et ei pelit lagaa ja hyvät grafiikat? Ja suunnattomat kiitoksen teille kaikille sain taas uutta sivistystä Ja hyvää alkavaa uuttavuotta 2010!