Tiedot koneesta: ATI RADEON HD4890 (HD4800 series) Näyttö: BenQ E2200HD Ongelma: Ostin äskettäin HDMI piuhan tietokoneeseen. Itselläni on koneessani kiinni DVI-HDMI adapteri ja näytössä ihan oma paikka HDMI:lle. Ongelma on se kun kytken johdon kiinni ja vaihdan asetuksista siihen DVI paikkaan niin tulee pimeä näyttö ja sitten tulee ilmoitus NO SIGNAL. Sitten se vie takaisin D-subiin jota käytän nyt Toivon että joku voisi auttaa ja kysykää jos jotain jäi epäselväksi. KIITOS KAIKILLE JOTKA AUTTAVAT TAI OPASTAVAT VÄHÄNKIN!!!
Joo eli nyt sain sen HDMI näkymään... mutta on pari ongelmaa... ELi mä menin vaihtamaan inputin HDMiksi ja sitten tuli vaan taustakuva ja resoluutio oli liian pieni. Sitten kävin laitta D-subissa että duplicate monitors, sitten sain kaikki sinne HDMihin, nyt vain on ongelma että resoluutio ei passaa . lukee että käytössä on 1920x1080 vaikkei ole , tyliin joku 940x940 on käytössä. mkä mättää?
En tiiä mut oon jo ite tehny tästä toisen nii oisko ollu se? ku kelasin et jos oon pistäny väärään keskustelualueelle et jos muualla tiedettäis paremmin...toivottavast en saa bänät
ET TIEDÄ? Viidelle eri alueelle olet tehnyt täysin saman ketjun, se ei satu "vahingossa". Plus tämäkin kuuluisi varmaan näytönohjain -alueelle, 5:lle muulle kyllä teit, sinne et yhtään... Senior Member + tahallisesti viidelle eri alueelle ketjun postaus ansaitsee kyllä temp bannin. EDIT: my bad, löyty kuudeskin ja se oli jopa oikealla alueella.. kys. ketju suljettu.