1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

nVidia GTX 295 sirinä äänilähteestä

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Shagrath_ 26.01.2010.

1. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli kysyisin mitä voin tehdä oudolle sirinälle joka kuuluu pelatessa kuulokkeista.
    Ymmärrän kyllä jos virtalähde tai näyttis sirisee, mutta ääni kuuluu kuulokkeista häiritsevän kovaa.

Ääni kuuluu siis pelatessa ja eri asetukset/ eri kuva vaikuttaa äänen taajuuteen.
    V-sync auttaa hiukan, mutta ei poista ongelmaa. Eri ajureita on koitettu sekä näyttikseen, että integroituun äänikorttiin. Ei kummempaa apua.

Aikaisemmin esiintyi kaatuilua, mutta se oli windows 7 beta ja rc versioilla. Nyt asennettuna oikea 7. Muistaakseni häiriöäänet olivat rc:ssä pienemmät.

2.  
  3. Mushinico

Mushinico Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Osta usb kuulokkeet.

4. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Se ei poista ongelmaa. Jos et tarjoudu ostamaan nykyisiä kuulokkeitani hyvään hintaan, voisit jättää nuo neuvot pois. :)

5. Smanci

Smanci Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    46
    Vikaa äänikortissa?

6. Kiesus

Kiesus Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Iltaa. Itselläni on myös samanlainen ongelma Koss portal pro kuulokkeiden kanssa, pelaillessa kuuluu kovaa sirinää esim. counter strike valikossa kuulee kuinka sirisee, mutta pelaillessa sit sitä ei niin erotakkaan, mutta minulla myös kuuluu tämä kyseinen sirinä windowssia selaillessa ja internetissä.

Käyttiksenä minulla on windows 7 32bit.

Itse ainaskin olen tullut siihen tulokseen että kuulokkeet ovat hajonneet ajan myötä koska minulla ainaskin tämä ongelma poistuu kun vaihdan kuulokkeet toisiin.

Suosittelen kokeilemaan toisilla kuulokkeilla jos ei niillä pelaa niin varmaan sit vikaa jossakin muualla.

7. Ozss

Ozss Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    28
    Kyllä se monesti poistaa ongelman. :) MInä olen pari kertaa törmännyt vastaavaan tapaukseen, jossa ongelman on aiheuttaneet "huono laatuiset" / "rikkinäiset" kuulokkeet. Ensin kannattaa todellakin kokeilla toisilla kuulokkeilla.

Viimeksi muokattu: 26.01.2010
  8. Ransester

Ransester Active member

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Virtalähteestä se johtuu. Mulla on sama virtalähde ja GTX 280 ja kajareista lähtee kovaa sirinää jos fps on korkealla. Mites onko sulla kone sammuillu ton näyttiksen kanssa? Tossa Zallussa on ollut ongelmia tehonäyttisten kanssa sillä virtarajat on lyöty lapsellisen alas vaikka potkua piisaisi vaikka kuinka. Mm. itsellä on joskus sammuillu kone jos fps on noussut tarpeeksi suureksi.

9. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samaan aikaan koneen kanssa ostetut Sennheiserin HD555 kuulokkeet. Eivät ole ongelman aiheuttaja. Samaa sirinää on kuulunut ensimmäisestä päivästä lähtien, mutta muissa laitteissa luurit toimivat ihan ok.

@Ransester: En huomannut vastaustasi, mainokset hämää.
    Kone kaatuili kyllä, mutta sitä esiintyi vain windows 7 beta ja rc versioilla. Poweria minäkin epäilin, mutta näin työttömänä ei ole varaa ostaa uutta kokeilun vuoksi.

Viimeksi muokattu: 27.01.2010

Jaa tämä sivu