1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Nvidia Geforce 7900 GT/GTO, kaksi näyttöä, ongelma..?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi cross74 05.08.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. cross74

cross74 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ongelma tämä: Minulla on pöytäkoneessani otsikossa lukeva näytönohjain, kahdella DVI-ulostulolla. Ensimmäisessä paikassa on kiinni LCD-näyttö, toiseen paikkaan olen saanut VGA-DVI-adapterin:
    [​IMG] ? :D

Ja tällä minun kai pitäisi saada tollainen Scaleo C772(?) putkinäyttö kiinni näyttikseen, ja saankin. Ongelma onkin se, että vaikka näyttiksen asetuksista asetan Dualviewin tai Clonen tai ihan minkä multidisplay-asetuksen tahansa päälle, putkinäytössä ei näy mitään.
    Aluksi näyttö vilkkuu standby-tilassa, mutta kun sille antaa jotain näytettävää, esim. tuon Clone-asetuksen, virtavalo palaa jatkuvasti ja näytöstä pääsee CRT-näytölle ominainen rapsahdus :)D). Näytössä ei kuitenkaan näy YHTÄÄN mitään.
    Missä vika? Ja tämä nyt oli varmasti aika sekava alustus, mutta tarjoilen lisää kun joku (toiv.) kysyy lisää.

Näyttö toimii liitettynä suoraan läppärin VGA-lähtöön mainiosti.

edit. ja anteeksi jos on väärä keskustelualue, mutta kun en nyt tiedä onko vika näytönohjaimessa vsi näytössä, mitä luultavimmin käyttäjässä. Apua kaivataan.

Viimeksi muokattu: 06.08.2009
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu