Onko asiat näin, että tarvitsee olla kaksi vapaata molex-liitintä, jotta saa yhden pcie-virtajohton aikaiseksi? Ja jos näyttiksessä on kaksi pcie-virtajohdon paikkaa niin molemmissa täytyy olla johto kiinni?
Noita molex -> 6pin pci-e adaptereita löytyy kahdenlaisia eli yhden tai kahden molexin malleja. Miulla on ainakin yks 4870:n mukana tullu joka vaatii vaan yhden molexin. Ja kyllä ne molemmat pitää olla kii muuten näyttis valittaa käynnistyksessä.
Itsekkin juuri hankin 'uuden' näyttiksen joka tarvitsee sekä 6- että 8pinniset pcie johdot.. liittimet loppuivat nykyisestä virtalähteestä kesken eli niimpä tulen hankkimaan uuden missä on suoraan vaaditut liittimet, hintaa n 50e jimms:istä, ei ole paha panostus.
Jos se näyttis tarvii 6pin ja 8pin johdon niin toi ~50€ kuulostaajo "liia halvalt", meinaan vaa et mahtaako tehot riittää loppupeleis. 500-750w ku alkaa vast ~70€ ylöspäin Jimmsil, mitä yht'äkkiä vilkasin. Itse olen Käsittänyt niin, että näyttikset jotka sisältävät nämä 2molex version adapterista tarvitsevat enemmän virtaa ja siksi molexeja on 2 kappalein. Eli se ei riitä että, vapaita liittimiä on 2kpl, vaan niitten täytyy olla vielä eri johtolinjasta.
Etkö tuota itse osaa jimmssiltä katsoa? Silverstonen 500W Strider näyttäis olevan ainoo 500W joka on tasan 50e.