Näytönojain sammuu valikoivasti

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi ROKKIROKKI 14.12.2011.

1. ROKKIROKKI

ROKKIROKKI Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Noniin elikkä näytön ohjain on nvidia ge-force GT 320 (1024MB DDR3)
    MInulla on alkanut ilmeneen tällainen ongelma että näytön ohjain sammuu pelatessa.

Koneeni pyörittää moitteetta Esim Crysis 2 peliä ihan niin pitkään kuin vaan jaksaa pelata mikä vaatiikin jo jotain koneelta.

Mutta pelit mitä olen viimeaikoina asentanut esim Neef For Speed The Run ja Borderlands mitkä eivät juuri mitään tehoja vaadi niin nämä pelit sammuttavat näytön ohjaimen kesken pelin, vaikka aiemmat pelit mitkä vaativat enemmän ja jotka olen asentanut paljon aiemmin niin toimii kuin unelma.

En tiedä mutta omasta mielestäni tämä ongelma on alkanut uusien nvidia päivitysten jälkeen mutta miten ihmeessä näytönohjain ei sammu kaikissa peleissä (varsinkin peleissä jotka vaativat koneelta paljon)?

Eli kone/ näytönohjain ON EHJÄ, tehot RIITTÄÄ, kaiken pitäsis olla kunnossa mutta ei. eli mikä homma?! :D

2.  
  3. jurppi12

jurppi12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Oletko päivitellyt myös muut ajurit koneestasi? Eli piirisarja, äänikortti, yms yms...

Windowsin päivitykset myös...

Katseleppas myös koneen sisälle että siellä ei ole pölyä paljoa, ne puhalla paineilmalla sieltä pois tai imurilla.

4. ROKKIROKKI

ROKKIROKKI Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kaikki päivitykset on uusinta mitä saa, se on hoidettu
    ja koneen sisältökin on puhallettu samalla kun tarkistin ettei näytönohjain vaan ole tulikuuma, eikä ollut ;)
    luulempa että en tarvitse enään apua tässä kun HC nörö kaverini tulee laittamaan koneeni kuntoon ja kuulemma ei olekkaan muita vaihtoehtoja enään jälellä kun directX:n korvaaminen vanhempaan versioon :D

Kun ongelma oli siinä että näytön ohjaimeni tukee vaan dx 10.1 asti ja tämän hetkinen dx mikä tuli uusien päivityksien ohessa on dx11 :D vika löydetty ja sekin korjaantuu pian :D

Jaa tämä sivu