1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Näytönohjain menossa?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi tortsa 12.01.2010.

1. tortsa

tortsa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Koneeni Hp pavilion dv7 1270eo

Näytölle pamahtaa ilmoitus ``Näytönohjain lakkasi toimimasta´´ sit menee näyttö kiinni ja hetken päästä sammuu koko tietokone. Tietokoneen kun käynnistää uudelleen, lukee näytössä jatketaan windowsin käyttöä. Eli eikö se ole silloin mennyt lepotilaan sammuessaan?
    Tietokoneen suoritin on ohjelmien käynnistyessä 100% ja hetken päästä se laskee pikkuhiljaa normaaliin. Olen poistanut koneesta kaikki turhat ohjelmat, pelit ja oikeastaan kaikki ohjelmat mitä olen itse asentanut ja en käytä.
    Olen tarkistanut koneen päivitetyillä ohjelmilla
    AVG Anti-Virus Freellä ja Malwarebytes´ Anti-Malvarella. Puhdasta näytti molemmat. Ja Afterdawnin porukka on katsonut HijackThis login. Siinäkään ei ollut vikaa:/
    Nyt luin jostain että vika voisi olla näytönohjaimessa. Tietäisikö kukaan mikä on vialla.

2.  
  3. Zardoner

Zardoner Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Aika varmaan näyttis rikki tms. kerta tulee lukemaan että näytönohjain lakkasi toimimasta.

4. tortsa

tortsa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Aivan mahtavaa. oiskohan ees puol vuotta vanha kone. Kiitoksia tiedosta. Pitää vissiin sit kääntyä takuun puoleen. :D
    Onkoha sinulla tietoa että onko tuo joku yleinen ongelma kyseisen tietokoneen kohalla.

Jaa tämä sivu